ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Вид закрито луксозно автомобилно купе с триобемна конфигурация от типа "седан" но с удължена междуколесна база, в миналото задължително е имало подвижна стъклена преграда между шофьора и останалата част от салона, но вече се предлагат и без нея.

Мазиланата система в двигателя с вътрешно горене извършва мазането на движещите се части. Устройството и се състои от маслена помпа поддържаща постоянно налягане необходимо за циркулацията и мазането на двигателя, маслен филтър, маслени магистрали, датчик за налягането в системата и сонда за измерване нивото на маслото.

Часто от осветителната система на автомобила, на която основната функция е да показва посоката на завиване на автомобила на останалите участници в пътното движение, или да указва че автомобила е в аварийна ситуация.

Минералните моторни масла се произвеждат от нефт посредством дестилация/ректификация. Състава им е от разлинчи въглеводороди и качеството му зависи от това нефта от който е произведено. 

Вградено или мобилно GPS-устройство в автомобила, което използва спътникова навигационна система за локализиране на положениет му и създаване на оптималния маршрут при задаване начална и крайна точка, в зависимост от предпочитанията на водача и пътните условия.

Това са отлагания по вътрешните стени на горивната камера резулатат от овъгляване в процеса на горене. Според вида двигател, качеството на горивото и техническото състояние на двигателя нагарите биват различни видове. 

Електро-механично устройство за измерване горивото в резервоара на МПС.

Препарати за почистване на двигатели със силно обезмасляващо действие обикновено на основата на алкални соли и повърхностно активни вещества ПАВ. Това е вид миеща течност, която разтваря трайнозамърсени с масла и греси части на моторни превозни средства и други машини.

Добавка за бензинови двигатели, повишаваща октановото число на бензина. Основната съставка на този вид добавки са железен окис или манганови съединения и ароматни амини.

Октановото число е мерна единица за устойчивостта на детонация на бензина. Това е условна единица и се измерва от 0 до 100, тя показва до каква компресията може да издържи дадено гориво преди за се детонира.

Охладителната система поддържа оптималната работна температура на двигателя с вътрешно горене, посредством регулиране на охладителните процеси в самия двигател.

Система за асистиране при паркиране на автомобила, която отчита движението на автомобила и разстоянието до препятствията намиращи се в треакторията му на движение.

Принципа на действие на пневматичното окачване напрактика е същия както при стандартното, но с тази различка че еластичния елемент е херметична камера с въздух под налягане, а не пружина или ресор. Камерата е монтира на самия амортисьор или в страни от него.

Част от задния мост която предава въртящия момент от двигателя, главното предаване и диференциала към задвижващите колела. В обратна посока предават  спирачното усилие в зависимост от разположението на спирачните механизъми и всички сили действащи на колелата.
Полусинтетичните масла са комбинация от минерални и синтетични масла. Стойнсотта и качествата на този вид масла сътоветно са между тези на минералните и синтетичните.

Това е съединител работещ на принципа на „втвърдяване” под действието на електромагнитно поле на феромагнитна работна смес от метални частици и смазочно вещество между дискове от метал свързани с задвижващия и задвижван вал.

Специален вид масло което се използва за промивка на двигателя при смяна на маслото. Бива основно два вида, за краткорайна промивка и за дълготрайна промивка. Краткотрайната промивка се прави непосрдствено преди смяната на маслото, като старото се излиза, налива се промивъчното масло двигателя се пали и се оставя да поработи 15 - 20 мин., излизава се и се налива новото масло.

Приспособление което се монтира на задвижващите колела с цел да се премине силно заснежен, заледен или кален участък от пътя.

Това е сбора от пространството на работните цилиндри в които се движат буталата по време на работа.

Вид автомобилна гума при която подпротекторните слоеве на корпуса (каркаса) са разположени напряко на радиуса.