ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Автомобилен акумулатор - това е тип акумулаторна батерия осигуряваща ел. енергия нужна за работата на всички системи в автомобила. Бива два типа: стартерен и тягов. Стартерния тип се използва в автомобили с двигатели с вътрешно горене и служи за подаване на стартово напрежение и напрежение към запалителната система и светлините.

Това е елемент от устройството на колесните моторни превозни средства и представлява еластична обвивка от каучук на металната джанта. Предназначена е да осигурява необходимото за движението на автомобила сцепление с пътната настилка и да поема колебанията и вибрациите, които се получават по време на движението върху неравната повърхност на пътя.

Осветителна система на автомобила за предвижване през тъмната част от денонощието. Монтират се на предната част на автомобила и допълнително но по-рядко на предната част на покрива на автомобила. 

Допълнителна система, която надгражда стандартната горивна система на бензиновите двигатели за изпозлване на пропан-бутан или метан като второ пълноценно гориво, а за дизеловите двигатели като допълнително гориво (приблизително 70 на 30% - газ - дизел) с цел икономия.

Автоматизирана систем за управление на предите светлини на автомобила е изградена от механична част в която влизат самите фарове и електродвигатели за управление на фаровете, електронен блок за управление и датчици.

Съединителя е механичен възел между двигателя и скоростната кутия на автомобила, който предава въртящия момент от двигателя и притежава свойството в определени моменти да прекъсва връзката между двигателя и скоростната кутия с цел превключване на различни предавки за оптимално, ефективно и плавно движение на автомобила.

Амотрисьора е част от окачването, която има за цел да намалява вертикалните колебания на автомобилното купе при неговото движение и да осигурява максимално добро сцепление на гумите с настилката.

Този вид добавки са предназначени за дизелово гориво и го предпазват от замръзване и поддържат гъстотата му в подходящи работни граници при по-ниски температури.

Антифриза или още охадителната течност не трябва да замръзва през зимата и да има висока точка на кипене, такива качества притежава водния разтвор на етиленгликола или пропиленгликол при съотношение  60% към 40% и замръзва при -45 градуса по Целзий, а точката на кипене е над 100 градуса по Целзий.