Пръстеновиден елемент изработен от еластомер и еластична метална спирална сърцевина, който е предназначено да уплътняват валове, ротационни и хидравлични елементи.
Основната функция на този вид системи е изключване на двигателя по време на кратковремен престой по време на движение, т.е. на светофари, на знак „Стоп” или в други подобни ситуации. Целта на системата е по-иконична и екологична работа на двигателя.
Система от инфрачервен прожектор и инфрачервена камера интегрирани в предната част на автомобила и компютър който обработва полученото от камерата изображение и го предава на дисплея на шофьора.
Основните функции на спирачната система е да намаляват скоростта на превозното средство, напълно да спира движението му и/или да го държат неподвижно (паркирано).
Това е работната течност в спирачните системи на автомобилите. За ефективната работа на спирачната система във всякакви климатични и експлотационни условия, работната течност притежава висока температура на кипене и стабилен вискозитет в широки температурни амплитуди.
Съединителя е механичен възел между двигателя и скоростната кутия на автомобила, който предава въртящия момент от двигателя и притежава свойството в определени моменти да прекъсва връзката между двигателя и скоростната кутия с цел превключване на различни предавки за оптимално, ефективно и плавно движение на автомобила.
Този вид системи са познати със съкращенията TCS или ASR – от англ. Traction Control System или Anti-Slip Regulation. Това е електроннохидравлична система която контролира силата на вътрящият момент оказван върху задвижващите колела с цел поддържане на устойчиво движение на автомобила или избягване на боксуване върху хлъзгава настилка по време на потегляне или по време на движение.
Това е компресор който нагнетява или по-точно повишава налягането на въздуха който постъпва в гориво-въздушната смес, като по този начин увеличава количеството кислород в нея и способства за по-доброто й изгаряне и добиване на повече мощност без добавяне на допълнително количество гориво.
Показател характеризиращ динамиката на автомобила, и по-точно способността му за ускорение от 0 до 100 км/ч.
Осветителна система на автомобила за предвижване през тъмната част от денонощието. Монтират се на предната част на автомобила и допълнително но по-рядко на предната част на покрива на автомобила.
Филтъра за твърди частици или популярно „катализатор” е част от системата за отвеждане на отработените газове на автомобила. Устройството се намира след колекторите и преди шумозаглушителните гърнета на ауспуха и прилича на „ауспухно гърне”.
При хибридния автомобил се използва комбинация от две или повече системи за добиване на въртящ момент за задвижването му.
Това е основна част от устройството на автомобила, която обединява в себе си преден заден мост, гуми, окачване, амортисьори, ресьори и т.н.
Заключване или отключване на всички врати на автомобила едновременно посредством завъртане на ключа в ключалката на водача или дистанционно чрез пулта на автомобилната сигнализация.
Това са добвки за дизелови двигател, които повишават цетановото число на горивото, те подобряват горивния процес и водят до по-добра и икономична работа на двигателя.
Чистачките са устройства на предното и/или на задното стъклно на автомобила, които премахват вода, сняг и различни видове замърсявания с цел осигуряване на обзор по време на движение или престой.
Разновидност на автомобилната гума предназначена за движение по суха или мокра асфалтова пътна настилка.
Метален прът или лост. В автомобилната терминология има много и различни по функциите си щанги като кормилна, свързваща, стабилизираща и др.