Карах известно време VW PassatB3, който почти не правеше проблеми. Мислех сериозно да го сменя с B6, но пък чух, че има проблеми с окачването. Както и да е, в моя B3 някаква по-сериозна монтьорска намеса трябваше да има по амортисьорите (и споменатото окачване), защото не издържа. Бял кахър, за своите 1800 кубика (пълен инжекцион) и 107 к.с., колата се справя отлично.
Естествено, наложиха се смени и на други части: радиаторът за парното, шарнирите (предни), външните накрайници (също в предната част), тампона на мотора, амбриажът, задни и предни лагери, както и гуми на клапаните. Въпреки това, VW Passat B3 се справи почти отлично с произволни метереологични условия и нищо не й беше спестено. Включително и много багаж – знаете как е, особено при премествания и ремонти. С тези ремонти спокойно «изкласи» до 244 000 км и вероятно можеше да изкара още много, но я смених. Но с основание си спомних изказването на дилъра при покупката й, че подобен автомобил се среща твърде рядко.
Далеч не всичко е хубаво обаче - електрониката не е измислена добре. Интериорът също не е с някакво супер качество. Лесно се драскат дръжките на вратите и тапицерията.
Самото купе няма много добра видимост, особено на завой и при изкачване. Двигателят макар и сигурен, е щумен, колата е с нисък клиренс. Като изключим тези проблеми, вътре в купето е комфортно, обширно, а човек се схваща само ако натиска много педала на газта, който не е разположен съвсем добре. Иначе, ако търсите возило, което да не го мислите с години, VW PassatB3, е идеална за вас.