ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Авто ревю на Nissan Micra (K12) 2003

like0 unlike1
19859
0
Nissan Micra
Автор: Иван Георгиев
Дата: 06 May 2017
Марка: Nissan
Модел: Micra
Година: 2003 г.
Пробег 150000 км.
Рейтинг
7.4
Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
Виж оценка
7.4101
Дизайн
Сигурност на пътя
Усещане за простор
Интериор
Екстри
Комфорт при шофиране
Разход на гориво
Цена/Качество
Плюсове:Минуси:
Няма посочени Няма посочени

Нисан Микра К12 е крачка напред в развитието на модела, сравнено с предната генерация (до 2003г.) След избиране купих бензинова версия, тъй като дизелите не са много издръжливи. Най-сполучливия мотор според мен е 1.4 бензин 80 коня, но не намерих такъв за съжаление и купих 1.2 65 коня. Смених му веригата (издържа до около 100-120 000 км и почва да трака). Навсякъде пише, че набива клапани и не е подходящ за газ, но пък и разходът му на бензин е поносим - с нормално каране е около 5л/100км извънградско и около 8 в града. Карам я вече 2г. Според мен колата не обича извънградските преходи - постоянно е над 3000 оборота, плаче за 6та скорост, ама я няма. Много е висока и обла и според мен няма добра аеродинамика (челно съпротивление). За сметка на това за града е прекрасна - много маневрена и има добър клиърънс. Това е важно, защото не виждам кора отдолу и картерът и е ниско, виждам следи от ужулвания по него. Микрата на 15' инча джанти побира гуми 195/65 отпред (максимално, заради калобраните при завой) и 205/60 отзад, като бъгенце е и се катери навсякъде. Зимата също движи поносимо в снега, има и ABS. С големи гуми вози много комфортно, окачвването е много устойчиво за нашите смотани пътища. Спирачките са уникални, макар отзад да са барабани, коват на място. Не ми харесват късите светлини фаровете, не светят много добре и с времето стъклата на фара потъмняват. Също изпреварването, ако натоварена с хора и багаж не е от най-бързите. И са направили гърлото за водата за чистачките едно тясно, все едно с пипета ще сипваш. 

Това, което е предимство на автомобила е неговото купе - отвън изглежда измамно малко, а всъщност е доста високо просторно. 4ма души могат да се возат много комфортно. Воланът се регулира на височина. Много полезни екстри са управляваният от волана cd-плеър с прекрасно озвучение, ел, огледалата, ел.стъклата, борд-компютъра, и климаторника. Има и леген под пасажерската седалка, където да напълните с лед и да държите изстудени напитки лете. Като недостатък, намирам шоьорската седалка за неудобна за дълъг път. Климатикът даже зареден,  иска време за да се справи с най-големите жеги лятото. Задните седалки са много комфортни, с полегати облегалки и возещите се отзад се чувстват наистина удобно, а не притиснати отвсякъде. Облегалките им падат напред в съотношение 60-40 и цялата задна седалка може да се бутне напред, за да се уголеми багажното пространство. Стандартно то не е чак много, и повече от 2 сака му се опират. Има си леген за резервна гума патерица.

Обслужването е много евтино, двигателя лови към 3.5л масло, филтрите са евтини. Като цяло колата е доста здрав Нисан и не е бъкана с електроника. Резервните и части са евтини и не се чупят всеки ден. С изключение на тези по двигателя - изключително скъпи и почти за всичко се изисква сваляне на кажи-речи целия двигател с много периферии около него, което оскъпява неимоверно труда. За да сме конкретни. ремонт на на нещо по двигателя за под 1000 лв. е невъзможен. Затова ако купувате Нисан Микра, убедете се, че е технически изправна, особено ако е дизелова. Като цяло определям Нисан Микра като икономичен градски автомобил и такъв за къси преходи без много багаж. Определено бих си купил по-пъргавия 1.4 бензинов мотор.

Авто ревю на Ford Explorer 1995

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: