Laguna е хит от средата на 90-те години на миналия век. Това возило за Renault е почти революционно. Много от експертите бяха впечатлени при тестовете, а колата бързо получи разпространение.
Притежаваната преди години от мен Renault(1998 г.), 1,9-литров дизел dTI и 98 „коня” и 15-цолови гуми издържа изпитанията на времето. Твърде малко минуси могат да се посочат, но пък и Renault Laguna не е премиум автомобил. Недотам добрата кормилна уредба и слабата ергономичност на модела е в унисон с ниската цена. Да, и видимостта назад не е най-добрата, но какво пък?
Понякога е „потропвала” по любимите ни пътища. Убедена съм обаче, че никой не е мислил подобен сървайвър за Renault Laguna. Мекото окачване не се дава толкова лесно, предницата се държа прилично до последно. Предавките превключваха лесно, скоростната кутия не е създавала проблем. Независимо, че имах един колега, който сменя точно това.
Положителните неща продължават с доброто по размери купе, което на задната седалка побира трима възрастни и е идеално за компании, при които само 1 от „квинтета” пие. За ремонти – супер, в багажника до половин тон тежести не се усещат. И макар, че има 3 петилетки от модела и повече, все още возилото си е държеливо. Няма 2 мнения по въпроса.