Гамата от plug-in хибриди бързо нараства и в същото време съответният им пазар втора употреба. По-”младите” от тях като Volvo V60 D6 в момента се предлагат от 9500 евро, според списанието "Auto Straßenverkehr". Популярните модели зареждаеми хибриди като Audi A3 Sportback E-Tron могат да се намерят на пазара за едва 12 000 евро.
По правило купувачите не трябва да се притесняват от изправноста на батерията. За разлика от смартфоните, производителността на батериите в колата не намалява толкова много според експертите.
„Нашият опит е, че батериите дори се държат по-добре, отколкото обещават много производители. След повече от 200 000 километра и седем до осем години работа много от батериите все още работят с 80 до 90 процента от първоначалния си капацитет “ - казва Фолкер Бландов, глобален ръководител на E-Mobility TÜV Süd. - "Това означава висока стабилност на цикъла и много малко стареене."
Независимо от това проверката на състоянието на батерията трябва да е в горната част на списъка, когато купувате употребяван зареждаем хибрид. Електрониката на автомобила предпазва акумулатора от екстремни натоварвания. Въпреки това, типът и честотата на зареждане, например, оказват влияние върху производителността. „Ходенето при дилъра на марката си заслужава преди приключването на сделката, защото той може да види и анализира оставащия капацитет и състоянието на акумулатора в автомобила“ е съветът на E-Mobility TÜV Süd.