ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух

like0 unlike0
Auto-Press 23 Sep 2020 Новини
714
0

Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух

Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух
/add_images/news/092020/s_1600848002_679.jpg
  1. Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух
  2. Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух
  3. Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух
  4. Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух
  5. Alfa Romeo Stelvio Sprint – с типичен италиански дизайн и спортен дух

Специално за auto-press.net от Юта Бернхард, Global Press, Гросгерау, Германия

С Alfa Romeo Stelvio италианците предложиха на пазара първия SUV в над 100-годишната история на марката. Силата, динамичността и компактността му бяха изтъквани от FCA при дебюта на модела. Alfa Romeo е име което символизира Италия и нашият тестови автомобил с италиански регистрационни номера ни беше доставен директно от там. Между другото: името на модела Стелвио отдава почит на най-високия и сложен проход в италианските Алпи, втория по височина в цяла Европа - Strada Statale 38 dello Stelvio се утвърди като едно от най-взискателните тестови трасета за автомобили.

Stelvio ни среща мускулест, с трапецовидна радиаторна решетка и хоризонтални входове за въздух отдясно и отляво. Това се нарича "Trilobo", е една от най-известните дизайнерски икони в световен мащаб, която прави всяка Alfa Romeo безпогрешно разпознаваема от предната страна.

Пропорциите са правилни, двете врати са с дължина 468 сантиметра и ширина 216 сантиметра. Покледнат от страни този SUV прилича по-скоро на среден седан. Задната секция е наклонена надолу, спойлерът на задния ръб на покрива оптимизира аеродинамиката - важен аспект за мощен SUV. Изпускателната система с два накрайника подсказва донякъде бройката на конските сили под капака на италианеца. Червено боядисаните спирачни апарати с надпис Alfa Romeo струват 341,18 евро допълнително, но придават на Stelvio външен вид на спортния автомобил.

Интериорът е оборудван по висок стандарт в традицията на италианското майсторство. Харесва ми тапицерията на седалките от зърнеста кожа и декоративни ленти от истинско дърво. Позицията за сядане е доста висока, а системата за управление на динамиката на движение, наречена „AlfaTM DNA“, дава на водача пълен контрол над автомобила, както се очаква от един спортен автомобил Alfa Romeo. Таблото е постоянно насочено към водача.

На борда има различни устройства за безопасност - например система за предупреждение за сблъсък напред, (FCW) с автономна функция за аварийно спиране (AEB) и засичане на пешеходци, предупреждение за напускане на лентата (LDW) и адаптивна система за круиз контрол (Adaptive Cruise Control).

Лостчетата за превключване на предавките са направени от алуминий и са прикрепени зад кожения волан на тестовия автомобил, като това ще ви струва 292,44 евро допълнително. Централният инструмент зад волана е със седем инчов (17,8 сантиметра) цветен TFT екран.

Hi-fi аудио система "Sound Theatre от Harman Kardon" е на борда срещу допълнително заплащане от 1218,49 евро, осигурява страхотен звук и определено се препоръчва като инвестиция. Багажникът е с капацитет от 525 литра, задната врата с електрическо задвижване се отваря в осем регулируеми позиции. В задната част пътниците могат да очакват достатъчно място за краката, задните странични стъкла и задното стъкло са затъмнени, като допълнително заплащане е 438,65 евро.

Практическият тест започва в центъра на града, покрай италианското бистро, където гостите седят навън и развеселяват след всяко преминало Stelvio. Италия е толкова горда с Alfa Romeo и има толкова много фенове на марката по целия свят - това е невероятно. Всъдеходът е забележим като цяло има плътен изглед отпред.

Тестовият автомобил конкретното е Alfa Romeo Stelvio Sprint 2.0 Turbo 16V със 147 kW / 200 к.с. Мощността се предава на колелата посредством осемстепенна автоматична кутия, кардан от въглеродни влакна и задвижване на четирите колела Alfa AT8-Q4. Спринтът от нула до 100 км / ч отнема 5,7 секунди, което прави италианеца едно от най-спортните превозни средства в сегмента.

Заключение: Alfa Romeo Stelvio е абсолютно подходящ за дълги пътувания и освен това предава усещане за спортен автомобил, който стъпва добре на пътя благодарение на задвижването на всички колела и привлича вниманието с елегантния си дизайн.

Базовата цена на тестовия автомобил в Германия е 49 714,28 евро, като със специално оборудване като пакета за изпълнение и пакета за комфорт Stelvio Sprint струва 60 875,61 евро. Италианският joie de vivre / радост от живота/ идва с него безплатно.

Технически данни Alfa Romeo Stelvio Sprint:

- Дължина / ширина / височина: 4.687 / 2.163 / 1.671 метра

- Двигател: четирицилиндров, 2.0л, турбо, 16V, бензинов

- Ходов обем: 1995 куб. см

- Мощност: 147 kW / 200 PS

- Макс. въртящ момент: 330 Нм

- Предавателна кутия: AT8-Q4

- Ускорение: 0-100 км / ч за 5,7 s

- Максимална скорост: 246 км / ч

Стандартен разход (NEDC): 7,0 л / 100 км

CO2 емисии: 161 g / km

Цена на тестовата кола: 60 875,61 евро

Днес за два часа са възможни затруднения при продажбата на е-винетки и маршрутни карти Търговията с автомобили накъде?

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *:

Последни

Коментари