PEUGEOT обяви, че на 26 септември, компанията ще постави началото на чествания, с помощта на които ще отбележи 210-годишнината от основаването на компанията PEUGEOT Frères Aînés.
За събитието, Peugeot демонстрира специално изработено от PEUGEOT Design Lab лого, което ще присъства във всички кампании и събития на марката, в това число и посещение на Musée de l’Aventure PEUGEOT в Сошо на символичната цена от 1 евро (от 1 септември до 31 октомври), които ще продължат до края на 2020 година.
Също така, специално за годишнината, от Peugeot подготвят и кампания за покупка на нов автомобил с връщане на стар за частни клиенти, а от 1 до 26 септември ще се проведе конкурс сред феновете за определянето на най-емблематичната кола в цялата история на марката. В края на инициативата, екипите на PEUGEOT Design, под ръководството на шеф-дизайнера Матиас Хосан, обещават изненада, за която от френската марка споделят, че ще се превърне в още една перла в нейната история.
Основен акцент в честванията на годишнината на Peugeot ще бъде международната среща International Adventure Peugeot Meeting (IAPM), която ще се състои от 2 до 4 октомври в Сошо.