Пчелите на Porsche наистина бяха заети сериозно с работа в първия си сезон на прибиране на реколтата. Около 650 000 от тях от 13 кошера събраха 250 килограма супер мед на собствената овощна поляна на компанията.
1000 бурканчета с мед бяха напълнени в буркани за многократна употреба на ръка. Те ще се продават под името "Turbienchen. Медът от Porsche Zuffenhausen" в магазините за служители и в музея на Porsche. Зад проекта, който е донякъде необичаен за производителите на спортни автомобили, стои отдела “Porsche кетъринг и управление на околната среда”.
„Ние виждаме малката пчеличка като представител на устойчивостта на Porsche. Проектът има важна роля в нашата стратегия за устойчивост в индустрията на кетъринга, като хуманно отношение към животните, регионално производство и натурални храни“, казва Майкъл Райхъл, ръководител на отдела за обществено хранене и услуги и управляващ директор на Porsche Services GmbH.
Животните отново ще излетят навън за работа през пролетта на 2021 година. „Искаме да продължим да даваме своя принос за защитата на местните животни и растения на мястото на Цуфенхаузен“, подчертава Нора Логес, която отговаря за проекта Porsche Gastronomy.