ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

“Като естествено изваян от вятъра” - външният дизайн на новия ID.41

like0 unlike0
Auto-Press 28 Aug 2020 Новини
469
0

“Като естествено изваян от вятъра” - външният дизайн на новия ID.41

“Като естествено изваян от вятъра” - външният дизайн на новия ID.41
/add_images/news/082020/s_1598590802_433.jpg
  1. “Като естествено изваян от вятъра” - външният дизайн на новия ID.41

• Мощните пропорции, плавните линии и изваяните форми в задната част на каросерията са основните отличителни белези в дизайна на новия напълно електрически SUV модел

• Дизайн с изключителна аеродинамика - коефициентът на въздушно съпротивление на ID.4 е едва 0,28

Превъзходна мощ, опакована в органични форми - новият ID.4 е първият напълно електрически SUV модел на марката Volkswagen. Външният му дизайн ознаменува ярко зората на една нова ера, съчетавайки в себе си внушителен, мощен характер, плавни, органични форми и отлични аеродинамични показатели.

Поглед към изчистения и мощен дизайн на новия ID.4

С представянето на новия ID.4 марката Volkswagen разширява с напълно електрически модел своята продуктова гама в най-големия сегмент от автомобилния пазар в световен мащаб – този на компактните SUV модели. В близко бъдеще новият ID.4 ще се произвежда и продава в Европа и Китай, а на по-късен етап и в САЩ. Клаус Зикиора познава характера на ID.4 по-добре от всеки друг - ръководителят на направление дизайн във Volkswagen Group е човекът, създал новия модел заедно със своя екип.


„ID.4 е отражение на еволюцията в дизайна на електрическия автомобил“, посочва Зикиора. „Външният му дизайн е изчистен, плавен и мощен. Моделът изглежда силен и самоуверен по един изцяло нов начин и това впечатление се дължи главно на хармоничния аеродинамичен стил на ID. фамилията, която се разширява за първи път и в SUV сегмента с новия ID.4. Става дума за нежни, меки преходи, които се редуват с резки и ясни разделителни ръбове. Дизайнът изглежда като естествено изваян от вятъра. В същото време модерният дух в облика на ID.4 личи в характерното оформление на фаровете и емблематичната светлиннна графика между тях.“

Добрият дизайн винаги е и функционален, а при електрическите превозни средства въздушното съпротивление е сред основните фактори, определящи продължителността на автономния пробег. „Част от еволюцията на „електрическия” дизайн при ID.4 бяха изключителните усилия, които екипът положи за оптимизация на аеродинамиката“, споделя ръководителят на Volkswagen Design. При ID.4 е постигнат отличен коефициент на аеродинамично съпротивление от едва 0,28, като най-важен принос в това отношение има плавната, обтекаема форма на каросерията като цяло и в частност силно изнесената назад пътническа кабина. Тази основна конфигурация се допълва от многобройни прецизно изпълнени детайли. Така например, корпусите на задните светлини заедно с големия спойлер на покрива имат грижата за рязкото и чисто прекъсване на въздушния поток без нежелани завихряния зад автомобила.

Като част от своята стратегия „Transform 2025+“, марката Volkswagen предвижда инвестиции в обем на 11 милиарда евро в сферата на електрическата мобилност в периода до 2024 година. ID.4 е първият изцяло електрически SUV модел с емблемата на Volkswagen и вторият след ID.32 електромобил, използващ технологичната основа на модулната конструктивна архитектура за модели с електрическо задвижване MEB (Modularer E-Antriebs-Baukasten) на Volkswage. Тази техническа платформа е предназначена специално за модели с електрическо задвижване и предлага възможност за създаване на много просторен интериор благодарение на компактния дизайн на електрическия силов тракт. Благодарение на ниския коефициент на въздушно съпротивление от 0,28 и гъвкавата схема за използване на акумулаторни батерии с различен размер и капацитет, ID.4 ще бъде в състояние да изминава разстояния над 500 километра (според изискванията на нормата WLTP) с едно зареждане на батерията.

Първоначално новият SUV модел дебютира на пазара във вариант със задно предаване, а на по-късен етап ще последва и версия с електрическо задвижване на всички колела. Високоволтовата акумулаторна батерия е разположена в конструираната като сандвич подова секция на каросерията, за да даде възможност за постигане на оптималния за динамичното поведение на пътя нисък център на тежестта и да спомогне за добрия баланс в разпределението на натоварването на предния и задния мост.

*Източник: www.volkswagen.bg

ПОВЕЧЕ ТЕХНОЛОГИИ, МОЩНОСТ И БЕЗОПАСНОСТ ЗА УСЪВЪРШЕНСТВАНИЯ KIA STINGER Palace Auto Varna 2020 се провежда до края на седмицата

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: