Toyota Land Cruiser 150 (2009+) Luxury Premium Limited Edition - цена
- Марка:
- Модел:
- Година:
- Модификация:
- Оборудване:
- Рейтинг:
-
Toyota
Разгледайте и другите марки от каталога
-
Land Cruiser
Разгледайте останалите модели от тази марка
-
150 2009+
Изберете година на произвотство на модела
-
Моля изберете
Изберете модификация за съответния модел
-
Luxury Premium Limited Edition
Изберете оборудране за съответния модел и модификация
Стъпил на базата на 60 годишен опит новият Land Cruiser поема най-екстремните предизвикателства. Land Cruiser е създаден за максималното, без значение в града, бързата лента на магистралата или извън пътя. Изключителната комбинация от мощност и въртящ момент на агрегатите с които се предлага модела, дизеловия 3.0 литра турбо D-4D (16 клапана DOHC, 173 к.с. (127/3400) и бензиновия 4.0 литра V6 Dual VVT-i (24 клапана DOHC с двоен VVT-i, 282 к.с. (207/5600) осигуряват спиращо дъха преживяване и най-добра ефективност в класа. Всичко това се постига в комбинация с множеството системи за контрол на пътя като - система за избор на терен („Кал и пясък”, „Камъни”, „Бабуни” или „Скали” (Mud & sand, Loose rock, Mogul или Rock), навигационна система, система за контрол при спускане (DAC) и система за подпомагане потеглянето по наклон (HAC), системата DAC поддържа ниска скорост при спускане - около 5 км/ч. Системата HAC упражнява спирачно усилие при засичане на движение назад при потегляне по наклон. Системата за адаптивно активно окачване (AVS) постоянно адаптира поемането на пътните неравности от амортисьорите и избира подходящия режим на окачването: Comfort, Normal или Sport. Постоянно задвижване на четирите колела с TORSEN® централен диференциал с ограничено приплъзване (LSD) Променя съотношението при подаването на въртящ момент между предните и задните колела - 40/60 преден/заден мост, 50:50 до 30:70 според условията. Активен контрол на сцеплението (A-TRC). Система за обзор Multi-terrain Monitor (MTM) екранът на вътрешния дисплей на Land Cruiser предава в реално време шест изображения от четирите камери, като по този начин осигурява пълна картина на заобикалящата ви среда.
-
Мин. клиренс (мм) 5/3 врати - 220 (210)
-
Ъгъл на заход (°) – 32
-
Ъгъл на потегляне (°) 5/3 врати - 25 (26)
-
Междуосов ъгъл на проходимост (°) 5/3 врати - 22 (25)
-
Дълбочина на газене (мм) - 700
-
Максимален ъгъл на страничен наклон (°) - 42
-
Максимален ъгъл на насрещен наклон (°) - 42
Двигатели:
-
Дизелов 3.0 литра турбо D-4D (16 клапана DOHC, 173 к.с. (127/3400)
-
Бензинов 4.0 литра V6 Dual VVT-i (24 клапана DOHC с двоен VVT-i, 282 к.с. (207/5600)
История на модела:
-
20 серия – 1955 г.
-
40 серия – 1960 г.
-
50 серия – 1967 г.
-
60 серия – 1980 г.
-
70 серия – 1984 г.
-
80 серия – 1989 г.
-
90 серия – 1996 г.
-
100 серия – 1998 г.
-
200 серия – 2007 г.