ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Toyota Land Cruiser 150 (2009+) Executive - цена

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Toyota

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • Land Cruiser

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • 150 2009+

    Изберете година на произвотство на модела

  • Моля изберете

    Изберете модификация за съответния модел

  • Executive

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто

    Оценете този автомобил.

Стъпил на базата на 60 годишен опит новият Land Cruiser поема най-екстремните предизвикателства. Land Cruiser е създаден за максималното, без значение в града, бързата лента на магистралата или извън пътя. Изключителната комбинация от мощност и въртящ момент на агрегатите с които се предлага модела, дизеловия 3.0 литра турбо D-4D (16 клапана DOHC, 173 к.с. (127/3400) и бензиновия 4.0 литра V6 Dual VVT-i (24 клапана DOHC с двоен VVT-i, 282 к.с. (207/5600) осигуряват спиращо дъха преживяване и най-добра ефективност в класа. Всичко това се постига в комбинация с множеството системи за контрол на пътя като - система за избор на терен („Кал и пясък”, „Камъни”, „Бабуни” или „Скали” (Mud & sand, Loose rock, Mogul или Rock), навигационна система, система за контрол при спускане (DAC) и система за подпомагане потеглянето по наклон (HAC), системата DAC поддържа ниска скорост при спускане - около 5 км/ч. Системата HAC упражнява спирачно усилие при засичане на движение назад при потегляне по наклон. Системата за адаптивно активно окачване (AVS) постоянно адаптира поемането на пътните неравности от амортисьорите и избира подходящия режим на окачването: Comfort, Normal или Sport. Постоянно задвижване на четирите колела с TORSEN® централен диференциал с ограничено приплъзване (LSD) Променя съотношението при подаването на въртящ момент между предните и задните колела - 40/60 преден/заден мост, 50:50 до 30:70 според условията. Активен контрол на сцеплението (A-TRC). Система за обзор Multi-terrain Monitor (MTM) екранът на вътрешния дисплей на Land Cruiser предава в реално време шест изображения от четирите камери, като по този начин осигурява пълна картина на заобикалящата ви среда.

  • Мин. клиренс (мм) 5/3 врати - 220 (210)
  • Ъгъл на заход (°) – 32
  • Ъгъл на потегляне (°) 5/3 врати - 25 (26)
  • Междуосов ъгъл на проходимост (°) 5/3 врати - 22 (25)
  • Дълбочина на газене (мм) - 700
  • Максимален ъгъл на страничен наклон (°) - 42
  • Максимален ъгъл на насрещен наклон (°) - 42

Двигатели:

  • Дизелов 3.0 литра турбо D-4D (16 клапана DOHC, 173 к.с. (127/3400)
  • Бензинов 4.0 литра V6 Dual VVT-i (24 клапана DOHC с двоен VVT-i, 282 к.с. (207/5600)

История на модела:

  • 20 серия – 1955 г.
  • 40 серия – 1960 г.
  • 50 серия – 1967 г.
  • 60 серия – 1980 г.
  • 70 серия – 1984 г.
  • 80 серия – 1989 г.
  • 90 серия – 1996 г.
  • 100 серия – 1998 г.
  • 200 серия – 2007 г.

Оборудване

Постоянно задвижване на четирите колела H4 (Full time 4x4)
Хромирана радиаторна решетка и странични огледала в цвета на купето
HID Ксенонови фарове с интелигентна адаптивна система за управление (завиване) в завои (AFS), автоматично регулиране на височината на фаровете и автоматично включване / изключване
Предни и задни паркинг сензори
Eлектроуправляеми странични огледала с вградени мигачи
Странични огледала с електрическо регулиране, прибиране и отопление
Багажни шини (рейки) на покрива и стандартни странични степенки
Черни: предна радиаторна решетка, дръжки и странични огледала
Фарове за мъгла и брони в цвета на купето
Електрическо регулиране на височината на фаровете
Система с прибиращи се дюзи за почистване на фаровете
Понижаваща предавка за бавни скорости 4х4 (L4), които се превключват чрез завъртане на избиратор на таблото. (Режим за тежък офроуд)
Предни чистачки с програмируем интервал
Задна чистачка, интегрирана в задния спойлер
Задна врата тип " клапа " с отделно отваряемо задно стъкло
Врати и централна конзола с хром-елементи
Минимален клиренс - 220 мм
Централен диференциал тип TORSEN® с ограничено приплъзване (LSD)
Блокиране на централния диференциал (50:50) - в движение с бутон
Система за кинетично динамично окачване (KDSS) - Електронен хидравличен контрол на стабилизиращите щанги за стабилно управление без странично накланяне в завои на пътя и несравними офроуд възможности с голям ход на всяко колело извън пътя
Система за подпомагане на потеглянето по наклон (HAC - Hill-start Assist Control) - за моделите с автоматична трансмисия
Система за подпомагане спускането по наклон (DAC - Downhill Assist Control), вкл. и на заден ход - за моделите с автоматична трансмисия
Автоматични предни чистачки със сензор за дъжд
Външни дръжки в цвета на купето, вътрешни хромирани дръжки