По мои наблюдения Ibiza доста време беше обявен за нещо като по-евтин Volkswagen и с доста по-тънки „цифри” при покупко-продажба. В недалечната 1999 г. и после през 2002 г.автомобилът най-сетне получи някакво признание. Това дойде при 3-ата генерация, оказала се и най-успешна. Иначе Seat не страда от липса на внимание, но специално за Ibiza събитията се развиха доста по-тромаво.
Иначе имам Cordoba 1,9-дизел от 1996 г. Много съм доволен – за 3 г. изтръшках 130 000 км и нямам проблеми. Може би само минимални. Смених някои консумативи - филтри, ремък, ролка. Наложи се ремонт на предни накладки и само 1 шарнир! Едва ли става въпрос за чист късмет. По мое скромно мнение колата си хубава. Смятам, че думите са излишни.
Интересно е, че нямах проблем с резервните части. Каквото и да си говорим, поддръжката на автомобила не е маловажна, а ако е и евтина – направо си е супер. Cordoba 1,9-дизел от 1996 г. се оказа „желязна” през годините и извинатите километри. Къде „по-маркови” возила създават в пъти по-голями проблеми!
Затова този Seatсъм го признал. Здрав е, надежден, не отстъпва по качество на други модели. Френски и италиански возила са къде-къде по-неприятни за употреба. И по-скъпи.