На тази дата
29 Apr
1899 - за първи път е премината психологическата граница от 100 км/ч. Прекрачва я белгиецът Камил Жантци на доработен автмобил с марка Jeantaud.
27 Apr
1936 - Съюза на работниците от автомобилната, аерокосмическата и селскостопанската промишленост в Америка (UAW - United Automobile, Aerospace and Agricultural Implement Workers of America) излизат от състава на AFL (Американската федерация на труда) и стават пырвият независим профсъюз в САЩ.
26 Apr
1906 - в Италия е основана автомобилната фирма Brevetti. През 1909 г. Brevetti влиза в състава на концерна FIAT, а на база модела й 12/16 HP е конструиран FIAT Tipo 2.
25 Apr
1901 - Ню Йорк е първият от американските щати, в който са въведени автомобилните номера. Първите номера стрували 1 долар.
1910 - немският конструктор Август Хорх регистрира своята втора компания под названието Audi Automobilwerke GmbH в Цвикау.
24 Apr
1908 - на този ден американецът Джейкъб Мърдок заедно със семейството си отпътуват на своя Packard от Лос Анджелис. На 26 май пристигат в Ню Йорк и така поставят трансконтинентален рекорд за време на шофиране на един автомобил от един шофьор - 32 денонощия.
23 Apr
1884 - ражда се американския автомобилен състезател Боб Бурман. През 1911 г. на рождения си ден с автомобил Benz с 200 к.с. под капака поставя рекорд във Флорида на дистанция 1 миля постига скорост от 228,1 км/ч.
22 Apr
1770 - на днешната дата се състои официалното представяне на механичния екипаж на Никол Жозеф Кюно пред кралска комисия. Маршал Грибовал който бил поддръжник на идеята ликувал от резулататите на представянето. Возиолото се движело със скорост една левга в час (1 левга = 4,83 километра), на около 15 мин. се нуждаела от дозареждане.
21 Apr
1866 - немският инженер Николаус Ото получава патент за двутактов двигател с вътрешно горене.
20 Apr
1967 - сглобен е последният автомобил модел Morgan Plus 4. Това е култов модел на британската автомобилна компания Morgan Motor Company, която произвежда лимитирани серий спортни автомобили от луксозния клас. Всеки автомобил се сглобявал ръчно и за изработаката му се използвали освен вискокачествена стомана и алуминий и различни видове дървесина от ясен, дъб, клен и др.
18 Apr
1882 - в Дойц, Германия е подписан договор между Готлиб Даймлер и Вилхелм Майбах уреждащ техните взаимоотношения. В т.1 от договора се упоменава че: "Господин Майбах под ръководството на господин Даймлер в Канщат се назначава на длъжностите инженер и конструктор за разработката и внедряването на различни проекти и идеи в отрасъла машиностроене, поръчвани от от господин Даймлер, а също така и в зависимост от обстоятелствата и други технически и търговски дейности."