Активното задно окачване AKC (Active Kinematics Control) от ZF е истински модел за успех. След почти шест години производство компанията вече успя да произведе половин милион от иновативното си изделие.
Според ZF, управлението на задния мост предлага повече безопасност, особено в критични ситуации на шофиране и при маневриране със спиране. Междувременно той се използва от множество международни производители на автомобили. Предимство на конструкцията е че може да се комбинира с всеки тип задвижване – с конвенционален ДВГ, с хибридно задвижване или напълно електрическо.
Начинът, по който работи АКС - когато шофирате бавно, системата управлява ъгъла на завиване съобразно този на предните колела, което намалява диаметърът на пълен завой до десет процента, нещо което несъмненно улеснява маневрирането на автомобила. При по-високи скорости до около 60 км/ч и при завиване, задните колела се управляват в същата посока като предните колела. Това подобрява стабилността на посоката и динамиката на шофиране.