Volvo Cars анонсира фундаментални планове за модернизация и реорганизация на начина, по който клиентите купуват, лизинговат, абонират и обслужват своите автомобили, като крайната цел на инициативата е желанието на марката да реализира 50% от своите коли в глобален мащаб онлайн до 2025 година.
Първата стъпка, която предприемат от Volvo Cars е придобиването на две дилърски компания на територията на родния си пазар, като на тяхна база ще бъде разработен технологично базиран пилотен проект за оценка на бизнес модела и въвеждането му в глобален мащаб.
От Volvo Cars вярват, че клиентите искат да получават еднакво добро обслужване по време на покупката и сервизирането на новия си автомобил независимо от локацията. От компанията споделят също така, че класическата продажбена схема е работила добре за потребителите в продължение на десетилетия, но като водеща автомобилна марка в Швеция, Volvo сега трябва да се трансформира, за да отговори по възможно най-добрия начин на бъдещите клиентски изисквания и очаквания.
"С бързата промяна на света около нас и с това, че клиентите комуникират с марката Volvo по още повече начини, ние трябва да се уверим, че всяко тяхно взаимодействие добавя стойност в тяхното цялостно Volvo изживяване", коментира Лекс Керсемакер, директор на търговската дейност на Volvo Cars. "Това е от ключово значение за нашата търговска трансформация и ние ще се фокусираме върху безпроблемното взаимодействие онлайн и на живо".