Volvo Cars обяви, че през август, глобалните продажби на марката са достигнали ниво от 51 239 автомобила, което представлява увеличение от 7.2% в сравнение със същия месец на 2019-а.
В края на първите осем месеца на
годината, реализацията на Volvo е 383 492 коли,
което представлява понижение от 13.5% в
сравнение със същия период на миналата
година. От марката отчитат обаче
двукратно увеличение в продажбите на
електрифицираните си Recharge модификации.
През август, Volvo Cars записва подобрение в
бизнеса си в Европа с 4.9% до 17 458 единици, в
Китай с 11.4% до 15 835 и в САЩ с 12.9% до 10 378. На
останалите си пазари марката записва
понижение от 2.4% до ниво то 7568 продажби.
Най-продаваната кола на Volvo Cars през изминалия месец е XC60, след което се подреждат XC40 и XC90. Реализацията на тези три SUV модела се равнява на 70.7% от общата за компанията.
Най-продаваното ново Volvo през първите осем месеца на годината е XC60 (112 560 ед), след което са XC40 (100 913) и XC90 (53 635).