Volkswagen обяви, че с 6 278 300 реализирани автомобила в глобален мащаб, марката е записала успешна 2019 година с ръст в продажбите си от 0.5%, като само през последния месец на изминалата година е отбелязала подобрение в бизнеса си от 13.8% до 615 200 единици.
През 2019 година, марката Volkswagen записва ръст в продажбите си на всички основни пазари, като единственото изключение е Северна Америка, където се отчита спад в търсенео от 1.6% до ниво от 564 900 автомобила.
В Европа, Volkswagen приключва 2019 година с 1 763 800 продажби (+0.9%), в САЩ с 363 400 (+2.6%), а Южна Америка с подобрение от 3.7% до 491 500 единици, а в Китай с +1.7% до 3 163 200 автомобила.
От Volkswagen коментират също така, че търсенето на нейните електрически и елктрифицирани пазарни предложения през 2019 година се е увеличило с 60% до ниво от над 80 000 единици. Повече от 35 000 от тях са били представители на изцяло електрическия e-Golf.