Рестартирането във Формула 1 след кола за сигурност от 2015 ще се осъществява от място. Предложението бе направено от техническата комисия на отборите и прието от Световния съвет за моторни спортове. Също така по време на срещата бе потвърдено, че подгряващите чохли на гумите остават следващата година и няма да бъдат забранени, какъвто бе планът.
Решението за рестартирането не хареса особено много на част от пилотите. "Предполагам, за зрителите ще е много интересно, защото има много променливи със старта от място. Но вероятно не е най-честната идея от гледна точка на пилотите", коментира Даниел Рикардо от Red Bull, намеквайки, че по този начин разликите преди колите за сигурност на практика изчезват.
За Фернандо Алонсо обаче начинът на стартиране няма значение. "Правил съм и двата варианта, така че за мен няма значение. Нямам предпочитания."
Старт от място няма да се осъществява, ако колата за сигурност излиза в първите две обиколки от началото на състезанието или остават по-малко от 5.
Предсезонните тестове ще бъдат три в 4-дневни сесии - изцяло в Европа. От 2016 броят им се намалява наполовина. Тестовете в сезона остават за следващия сезон, но само в 4 дни, разделени в две сесии. Отборите са длъжни да предоставят шанс на младите си и нетитулярни пилоти поне в половината от дните.
Работата във въздушните тунели на годишна база се намалява от 80 на 65 часа, въвеждат се допълнителни ограничения за използването на CFD.