Всеки, който е спрял някъде с колата си заради проблем, оценява бързата помощ. В страните от Европейския съюз системата eCall е задължителна за монтиране във всяка нова кола от 2018 г. насам. Skoda отива още една крачка напред в тази посока.
Онлайн услугите на Skoda Connect предлагат допълнителни функции във всички актуални модели, с изключение на Citigoe iV. Производителят подчертава, че с нея се подкрепят шофьорите по всички въпроси, свързани с автомобила. По-специално две функции осигуряват спокойното пътуване: информационното повикване и повикването за проблем. Бутоните за това се намират в модула на покрива до червения бутон за спешно повикване и са маркирани с „i“ или гаечен ключ.
За въпроси, свързани с продукти относно функциите на автомобила или онлайн услугите на Skoda Connect, всичко, което трябва да направите, е да натиснете бутона за информация. Чрез вградения eSIM се установява връзка с клиентския център за обаждания. Служител там ще помогне по всички въпроси. Проактивните услуги от Care Connect, които поддържат водача в много ситуации, са безплатни в продължение на десет години, според Skoda.
По правило съветникът на клиентите говори английски в допълнение към съответния национален език. Но дори шофьорът да е в чужбина, евентуална езикова бариера може лесно да бъде преодоляна. При поискване водачът на колата може да бъде свързан с кол центъра в неговата държава, така че по-нататъшната комуникация да се осъществи на съответния майчин език.
Ако натиснете бутона за проблем, ще бъдете свързани със служител, който е на разположение със съвети и действия, обещава автомобилният производител. Ако собственикът на превозното средство се съгласи, системата предава текущото местоположение и съответните данни на превозното средство на службата за пътна помощ при повреда.