ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Пространство в ID Space Vizzion

like0 unlike0
Auto-Press 27 Nov 2019 Новини
26
0

Пространство в ID Space Vizzion

Пространство в ID Space Vizzion
/add_images/news/112019/s_1574845203_729.jpg
  1. Пространство в ID Space Vizzion
  2. Пространство в ID Space Vizzion
  3. Пространство в ID Space Vizzion
  4. Пространство в ID Space Vizzion

Специално за auto-press.net от Юта Бернхард, Global Press, ГросГерау, Германия

VW увеличава темпото на електромобилността си. В навечерието на автомобилното изложение в Лос Анджелис производителят от Долна Саксония показа ID Space Vizzion, демонстриращ сериозно идеята за повече вътрешно пространство при електромобила, комбинирано с интериор от луксозен клас.

Повечето свобода и повечето пространство в автомобила, предлагано от електрическото задвижване поради много по-малките му изисквания към заеман габарит е напълно използвано от дизайнерите в екипа на Клаус Бишоф.

В същото време формата на автомобила позволява усъвършенстване на аеродинамиката му с цел постигане на максимална аеродинамична ефективност, а от там и на максимално възможен пробег с едно зареждане на акумулаторите. И наистина - благодарение на това и батерията с капацитет 82 кВтч, пробегът достига до 590 километра според методиката на WLTP стандарта. Общата мощност на силовата система състояща се от два електродвигателя е 250 кВт/340 к.с., позволява спринтиране от място до 100 км / ч за 5,4 секунди.

"Ненадмината универсалност, безкомпромисно качество и немски дизайн" атестира творението на екипа си шефдизайнерът Бишоф. Space Vizzion при показа на автомобила в престижния "Petersen Automotive Museum" в Лос Анджелис. Тази теза намира потвърждение и в интериора, където се обръща интензивно внимание на устойчивите и рециклирани материали. В по-голямата си част изкуствената кожа идва от остатъците от производството на ябълков сок. Хромът вече не е използван, а е заменя с боя в хромиран вид.

Голям акцент е поставен върху интуитивната използваемост. Например с дисплея на челното стъкло (HuD) е в технологията за допълнена реалност, която се използва за първи път и показва цялата нужна информация, свързана с шофирането. Класическото шофьорско място за информация е история в модела и е заменено в допълнение към системата HuD от мини дисплей с важна за водача основна информация.

"Цялата информация, развлечения, комфорт и онлайн функции, както и настройките на автомобила са в комплект с визуално свободно плаващ 15,6-инчов сензорен екран", казват от VW.

Колко сериозно производителят от Долна Саксония гледа към най-младите си “кълнове” в моделната си гама, показва още една информация - производствената версия трябва да бъде представена в края на 2021 г. и след това да се предлага на пазара в различни версии за Северна Америка, Европа и Китай.

HUMMER се завръща като електрически SUV с 1000 конски сили (Видео)

Подобни

Как да обезопасим ремаркето?

Как да обезопасим ремаркето?

Висококачествените каравани и ремаркета са доста апетитна цел за апашите. Как можете най-добре да ги защитите? Специалистът по...

„Мистър две“ - култовата Toyota MR2

„Мистър две“ - култовата Toyota MR2

Очевиден е прякорът "Мистър Втори" на Toyota MR2. Японският двуместен спортен автомобил със средно разположен двигател...

Volkswagen отчита засилен интерес към електрифицираните си автомобили

Volkswagen отчита засилен интерес към електрифицираните си автомобили

Volkswagen обяви, че още преди пазарното лансиране на изцяло новия и 100% електрически модел ID.3 през лятото на тази година,...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: