1913 - в писмо до приятел Еторе Бугати за първи път описва своята представа за "суперкар": "Това трябва да е закрита кола, по-голяма от Hispano Suiza наприемр, в същото време по-лека. Трябва да достига скорост от 150 км/ч, но в салона трябва да е тихо. Няма смисъл да уточнявам че производството ще е ограничено и качеството трябва да е безупречно. Клиента ще получава автомобила след 1000 км изпитания и с гаранция от 5 години. Това ще е много скъпа кола, но нито един модел от същия клас няма да може да се сравнява с нея". Всичко това се превъплъщава в Bugatti Type 41 - 6-метрова красавица с 12.7 литров двигател.
1936 - стартира серийното производство на автомобили с марката Toyota, модел AA, дизайна на колата е копиран от американски модел.
1997 - Daimler-Benz представят спортния CLK-GTR. Mercedes-Benz решават да участват във FIA GT и за тази цел конструират модел. От него са произведени серйино само 25 модела, за да се покрие едно от задължителните условия за участие в класа. Състезателния и шосейният вариант почти не се различават. В шосейният, салона е по-луксозен и има климатик. Моделите са оборудвани с двигател V12, с работен обем от 6.9 литра, развиващ 612 к.с. Има и AMG Mercedes-Benz CLK-LM Race Car, която е оборувана с 6.2 литров двигател с мощност от 762 к.с., ускоряващ колата от 0 до 100 км/ч за по-малко от 2,4 сек. и максимална скорост от 390 км/ч.