Hyundai Motor Company обяви, че собствениците на
автомобили на компанията, заводската
гаранция на които изтича в периода
март-юни тази година, ще могат да се
възползват от до три месеца допълнително
спокойствие в резултат на решението на
фирмата да удължи гаранцията на фона на
създалата се глобална ситуация с COVID-19.
От Hyundai Motor Company коментират, че от удължената гаранция ще могат да се възползват собственици на повече от 1.2 милиона коли в 175 държави в целия свят, като условията ще бъдат актуализирани на местно ниво.
"Разбираме, че много от нашите клиенти могат да имат ограничена или никаква възможност да сервизират своите автомобили в тeзи необикновени времена", казва Уонхонг Чо, изпълнителен вицепрезидент и директор на Customer Experience Division на Hyundai Motor Company. "С това удължаване на гаранцията, ние бихме искали да им предложим спокойствие по отношение на гаранционните им ремонти и съответните обслужвания за следващите месеци. Ние се трижим не само за здравето и безопасността на своите клиенти, но и за "здравето" и безопасността на техните автомобили".