ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.

like0 unlike0
Auto-Press 23 Sep 2020 Новини
4476
0

Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.

Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
/add_images/news/092020/s_1600840815_890.jpg
  1. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  2. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  3. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  4. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  5. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  6. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  7. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  8. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  9. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.
  10. Новото BMW M 1000 RR – първият M модел на BMW Motorrad.

Технологии от професионалния спорт за максимална динамика на пистата и на пътя.

„Представяме ви M RR , първият M модел на BMW Motorrad . Мотоциклетът е базиран на актуалния S 1000 RR , като оптимизациите са съобразени с изискванията на клиентите и изпълнени в духа на професионалния спорт и WSBK . Това ще бъде ясно демонстрирано с времената за обиколкa от 2021-ва нататък.“ Руди Шнайдер, Ръководител на моделните семейства S и К.

Новото BMW M RR : Технологии от професионалния спорт за максимална динамика на пистата и на пътя.

BMW Motorrad стартира своята M стратегия в края на 2018 г. и оттогава насам предлага успешно M опционално оборудване и допълнителни М компоненти за своите мотоциклети. Следващата стъпка: премиерата на новото BMW M 1000 RR - наричан за по-кратко M RR -, първият M модел на BMW Motorrad, базиран на S 1000 RR (накратко RR). Марката остава вярна на философията на най-мощната буква в света: M означава успехи в моторните спортове и вдъхновение от върховите характеристики на най-фокусираните към управлението BMW модели. Машини предназначени за клиентите с особено високи изисквания към динамиката, ексклузивността и индивидуалността.

Двигателят на M RR генерира мощност от 156 кВт (212 к.с.), масата на мотоциклета по DIN е 192 кг, а окачването и аеродинамиката му са проектирани за максимална бързина и ефективност на пистата. С тези качества M RR отговаря на най-високите очаквания във върховия сегмент на Superbike класа.

M RR четирицилиндров двигател базиран на агрегата на състезателния RR . По-висока максимална мощност, по-високи максимални обороти.

Новият M RR се задвижва от четирицилиндров редови двигател с водно охлаждане, базиран на RR агрегата с BMW ShiftCam технология за променливи ход и време на отваряне на всмукателните клапани. Машината е сериозно модифицирана в посока състезателните двигатели, развива 156 кВт (212 к.с.) при 14 500 об/мин и максимален въртящ момент от 113 Нм при 15 100 об/мин. Максималните обороти са увеличени до 15 100 об/мин, постигнати благодарение на сериозни технически новости. Буталата са Mahle, ковани, с по два пръстена, горивните камери са оптимизирани, компресията е повишена до 13,5 , биелите са Pankl, по-дълги и леки, изработени от титан, кобилиците са по-тънки и леки, всмукателните портове са фрезовани и с нова геометрия, като оптимизации има и по разпределителните валове и всмукателния тракт. От титаниева сплав е изработена и олекотената изпускателна система. MM R агрегатът е по-мощен от този на RR и между 6000 и 15 100 об/мин, особено важен за каране на писта диапазон, но без да губи гъвкавостта си необходима за образцово поведение по завоите извън града.

M крила и високо стъкло: По-късно спиране и по-ранно ускорение благодарение на допълнителната аеродинамична сила на притискане, без намаляване на максималната скорост.

Аеродинамиката е ключова точка при разработката на M RR. В допълнение към максималната възможна скорост, която е абсолютно необходима за печелене на състезания, при този мотоциклет има още една важна цел - постигане на оптимален контакт с асфалта, особено по време на ускорение. Тя се постига чрез новите M крила в предната част на M RR, чиито дизайн е плод на продължителни тестове на пистата и в аеродинамичния тунел на BMW Group. Аеро елементите са изработени от карбон и завършени с прозрачен лак. Те осигуряват допълнителен натиск на предната гума, което противодейства на нейното повдигане, тракшън контрола се намесва по-рядко, мощността генерира по-ефективно ускорение, което позволява постигане на по-добри времена за обиколка. Ефектът на крилата подобрява и стабилността в завой, както същевременно е възможно по-късно спиране, благодарение на допълнителното сцепление.

Дизайн на окачването оптимизирани за пистово каране, променена геометрия и разпределение на натоварването, разширени възможности за настройка на шарнира на задното колело.

Шасито на M RR е базирано на алуминиева рама от мостов тип, като при RR. Обърнатата вилка е модифицирана, заедно с централния заден амортисьор, който работи със синя пружина и Full Floater Pro кинематика. Основната цел на промените по окачването е намаляването на времената за обиколка на пистата, като същевременно притежава и качества за движение и по пътя. Отделено е специално внимание на поведението на мотоциклета при спиране, на контрола на приклякването при ускорение, както и на информативността на шасито и управлението.

M спирачки за първи път при BMW Motorrad , както и М карбонови колела, стандартно.

BMW M RR е първият мотоциклет с M спирачки, както тези при автомобилите на BMW M GmbH. Те са разработени на базата знанията и опита на BMW Motorrad в Световния Супербайк шампионат и осигуряват максимална издръжливост, линейност и контрол. Спирачните апарати се характеризират със своето синьо анодизирано покритие и M лого. Карбоновите M колела допълват високотехнологичния пакет на M RR за оптимална динамика и поведение на пистата и пътя.

Инструментален панел с 6,5-инчов TFT дисплей, перфектна четливост и OBD интерфейс, който може да се използва с активационен код за M GPS регистратор на данни и GPS транспондер.

Дизайнът на инструменталния панел на M RR е сходен с този на RR, но при контакт се включва с M анимация. Опционално може да се използва активационен код (част от M Competition пакета), отключващ допълнителни функционалности, като например възможности за използване на данни от M GPS регистратор и GPS транспондер (оригинални BMW Motorrad аксесоари), свързващи се през OBD интерфейса на таблото.

Роден да се състезава: недвусмислено динамичен дизайн на M RR , ясно изразяващ възможностите на мотоциклета.

Новият M RR демонстрира състезателните си гени и чрез цветовата си схема. Комбинация от бял неметалик и класическата M Sport разцветка със светлосиньо, тъмносиньо и червено. Допълнителна динамика придават предпазителите на двигателя в Granite Grey и черната капачка на резервоара.

Безкомпромисен дизайн и технологии: M RR с M Competition пакет.

За онези, които искат дори нещо повече от стандартното изпълнение на M RR, BMW Motorrad предлага пакета M Competition. Той е изумително съчетание от технологични и визуални елементи. Освен софтуера за M GPS транспондера и кореспондиращия с него активационен код, M Competition пакетът включва също M фрезовани компоненти, М карбонов пакет, пакет за пасажер с гърбица за втората седалка, олекотен с 220 грама шарнир в сребристо, както и неизискващата поддръжка M Endurance верига с DLC покритие.

Обобщение на новостите при M 1000 RR.

„Стандартният ‘ double R ’ е машина за превъзходство, както на пистата, така и на пътя. M RR обаче успява да достигне една идея по-далеч, във всяко отношение. Той е по-лек, по-бърз, фокусиран към чистата динамика, което се усеща още от първия метър. И имайки предвид, какво предлага този нов продукт и екстремно късия срок за разработката му, все още не мога да повярвам какво успяхме да сътворим.“

Щефан Лойстл, Директор на разработката на M 1000 RR .

M RR четирицилиндров двигател базиран на агрегата на RR. Още по-висока максимална мощност, по-висок въртящ момент в средния оборотен диапазон и 500 об/мин по-високи максимални обороти.

156 кВт (212 к.с.) при 14 500 об/мин, с 4 кВт повече от RR. Максимален въртящ момент от 113 Нм при 11 000 об/мин.

Нови ковани бутала с по 2 пръстена, с 12 грама по-леки, оптимизирана горивна камера и увеличена компресия до 13,5. По-тънки и леки кобилици.

Изцяло фрезовани всмукателни портове с нова геометрия и BMW ShiftCam технология за променливи ход и време на отваряне на всмукателните клапани.

Титаниеви изпускателни клапани, нови пружинни механизми с 6% по-леки кобилици, оптимизирани разпределителни валове.

Много лек и компактен двигателен блок, по-дълги и леки (85 г) титаниеви биели от Pankl.

Самоусилващ се съединител с ‘anti -hopping’ функция за оптимални стартове.

Оптимизирана всмукателна система с по-къси фунии за оптимизиране на газовия обмен и по-висока скорост на въртене.

Нова олекотена изпускателна система с маса 3675 грама, изработена от титан.

М крила и високо стъкло: По-късно спиране и по-ранно ускорение благодарение на допълнителната аеродинамична сила на притискане, без намаление на максималната скорост.

Режими за каране Rain, Road, Dynamic, Race и Race Pro 1-3, последно поколение Dynamic Traction Control (DCT) и функционалност за контрол на повдигането на предната гума, 6-осев сензор.

Две избираеми криви на газта за оптимална отзивчивост на машината. Възможност за регулиране на двигателната спирачка при Race Pro.

Shift Assistant Pro за смяна на предавките в двете посоки без съединител. Лесно обръщане на лостовия механизъм за каране на писта.
Launch Control за перфектни стартове, ограничител на скоростта в бокса.

Hill Start Control Pro за лесно потегляне от наклон.

Дизайн на окачването оптимизиран за пистово каране, променена геометрия и разпределение на натоварването, разширени възможности за настройка на шарнира на задното колело.

Оптимизирана обърната вилка и заден амортисьор с Full Float Pro кинематика.

М спирачна система за пръв път при BMW Motorrad: M RR с максимална спирачна сила за пистата.

Инструментален панел с 6,5-инчов TFT дисплей, перфектна четливост и OBD интерфейс, който може да се използва с активационен код за M GPS регистратор на данни и GPS транспондер.

Лек M акумулатор, USB порт за зареждане в задната част, мощни LED светлини, електронен адаптивен круиз контрол и отопление на ръкохватките.

Характерен M дизайн, динамична визия и класическите за M GmbH цветове.

М Competition пакет с M GPS транспондер и активационен код, М фрезовани компоненти, М карбонов пакет, пакет за пасажер с гърбица за втората седалка, олекотен с 220 грама шарнир в сребристо, както и неизискващата поддръжка M Endurance верига с DLC покритие.

Широка гама аксесоари и опционално оборудване за допълнително вграждане.

*Източник: www.bmw.bg

Хакери се насочват към дигитално свързаните автомобили Зареждаема хибридна технология и за RANGE ROVER VELAR (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: