Технологичната група Continental има богат опит с електрическото задвижване. Развити са вече две поколения и се очаква трето през есента. И не бива да е изненадващо, че то ще се справи във всичко по-добре от своите предшественици.
Става дума за силно интегрирано технически решение, което е с ново високоволтово устройство, обединяващо електродивгателя, силовата електроника и редуктора в един корпус.
"Като един от малкото доставчици на подобни системи, отделът за електрозадвижвания на Continental може вече да предложи комплексен, електрифициран задвижващ механизъм от един източник," - казват разработчиците на новото елзадвижване.
Новото елзадвижващо устройство е проектирано за работа с две нива на мощност - от 120 или 150 кВт. По-мощната версия с максимален въртящ момент до 310 Нм е сравнима с конвенционалния двулитров турбодизелов двигател, според Continental. Електромоторът и силовата електроника на новата система са с водно охлаждане. Пакетът тежи по-малко от 80 килограма.
Новото елзадвижване ще бъде правено в Китай и скоро ще бъде използвано в европейски модели на електрически автомобили, както и от 2020 г. и в модела Sion на стартъпа Sono Motors.