ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Новият Golf GTI – наследникът на легендата

like0 unlike0
Auto-Press 24 Aug 2020 Новини
313
0

Новият Golf GTI – наследникът на легендата

Новият Golf GTI – наследникът на легендата
/add_images/news/082020/s_1598256003_883.jpg
  1. Новият Golf GTI – наследникът на легендата
  2. Новият Golf GTI – наследникът на легендата
  3. Новият Golf GTI – наследникът на легендата
  4. Новият Golf GTI – наследникът на легендата
  5. Новият Golf GTI – наследникът на легендата
  6. Новият Golf GTI – наследникът на легендата

Специално за auto-press.net от Рудолф Бьогел, Global Press, Гросгерау, Германия

С дебюта на Golf GTI, Volkswagen пусна навремето най-продавания спортен автомобил в света, подходящ за ежедневна употреба. Поколение 8 изглежда по-”нахално” от всякога и е особено впечатляващо, що се отнася до шасито.

Историята на успеха на Golf GTI започна с груба погрешна преценка. Мениджърите на Volkswagen оцениха планираните продажби на около 5000 бройки, при представянето на модела през 1975 г. на Международното автомобилно изложение (IAA) във Франкфурт на Майн. В края на производството на първото поколение GTI, обаче, почти 100 пъти повече коли бяха слезли от производствената линия. Почти 462 000 GTI – това е цифрата отпелязала напредъка на този Golf, превърнал се в най-успешния компактен спортен автомобил в историята още от самото си начало.

45 години по-късно и реализирани 2,3 милиона коли е резултатът сега. Следващото поредно поколение е по-поразително от всякога. С мощната предна престилка, която се простира по цялата ширина на автомобила, този GTI наистина отваря “устата” си и сякаш иска да нагълта пътя.

Силният външен вид продължава и отстрани, а X-образните светодиодни фарове за мъгла са интегрирани в радиатолната решетка тип “пчелна пита”. Машината е вярна на новото мото за дизайн на VW - “Светлината е новият хром”. Разбира се, емблематичният акцент с червен цвят не липсва. По-рано червената лента изцяло рамкираше входа за въздух; а на GTI 8 тя работи паралелно на светлинната лента и по този начин свързва двата фара.

Отзад можете да разпознаете култовата кола от Волфсбург по кръглите изпускателни тръби и спойлера на покрива. Той е боядисан в същия цвят като автомобила и оптически доста удължава този Golf. Поколение 8 изглежда по-плоско и по-удължено, още и защото тялото е било усъвършенствано аеродинамично. С коефициент на съпротивление 0,275, Gran Turismo Injection (GTI) практически прегръща вятъра.

Терминът "GTI" за автомобили с двигатели инжекцион, съществува от началото на 60-те години, но съкращението стана много популярно едва при появата на Golf GTI. Настоящият Golf GTI също е инжекцион. Добрият приятел и познайник 2.0 турбо с директно впръскване, познат от предшественика, е ревизиран по посока на емисиите, но предлага същата мощност с 245 к.с. и въртящ момент от 370 Нютон метра. Това ви позволява да достигнете 100 км / ч за само 6,3 секунди, упражнение напълно гарнирано от звуковия генератор, който се адаптира към съответното ниво на скорост от комфорт към спорт.

Развитието на мощността на двигателя, наричан вътрешно EA888 evo 4, е интересно. Между 1600 и 4300 оборота в минута въртящият момент остава в най-горния си диапазон на развитие, който е по-дълъг от този на предшественика. Това означава уверено и спокойно развитие на мощността, която се извежда на пътя чрез седемстепенна трансмисия със сдвоен съединител. Шестстепенната механична кунтия, обаче беше нашият случай при теста на колата. Тя определено е късметът на истинските фенове, защото позволява регулирането на ускорението гъвкаво и според вашия вкус.

Шасито е променено най-много. От една страна, работата на пружинитае отпред и отзад са значително подобрени благодарение на новата хидравлика на амортисьорите. Предната ос вече има електронно контролирано заключване на диференциала, а прогресивното управление също е допълнително развито, като реагира още по-директно на криволичещи пътища. С новия GTI ви трябват само 2,1 завъртания на волана между крайните му положения.

Акцентът на новото шаси обаче е новият мениджмънт на динамиката на шофиране. Той координира блокировката на диференциала и адаптивните амортисьори. Компютърът извиква съответните данни 200 пъти в секунда и се намесва индивидуално на четирите колела в зависимост от ситуацията на шофиране. Това означава повече комфорт за пътувания на дълги разстояния и повече динамика. Това прави новият Golf GTI по-неутрален и по-прецизен в поведението си на пътя.

Разпределението между двата режима на шофиране - комфорт и спорт, също е значително разширено. Може да се дозира дори по-фино, отколкото преди да използвате цифров плъзгач. При комфорт, отделянето на тялото от купето е увеличено до максимум. Това означава да пътувате толкова удобно, почти колкото в носилка. При спорт нещата стават много директни. Малкото движение на тялото тук означава максимално GTI усещане.

За да запази култовия си статус, истинският GTI естествено се нуждае от нови трик или два в допълнение към типично острите шофьорски характеристики. Червената ивица в решетката на радиатора, разбира се, е част от нея, както и надписът GTI, който сега е начертан малко по-фино. Добавено е виртуално табло, съдържащо кръгли инструменти с оборотомер в средата, плюс индикации за усилващо налягане или температура на двигателя, които са свободно избираеми. Всичко това в червено...

Бутонът за стартиране / спиране на двигателя също е част от високия култов фактор. След отваряне на вратата започва да пулсира в червено, докато водачът не задейства двигателя. Колко прости бяха триковете в първия голф - топка за голф на лоста за предавка и шаблон за спецификацията GTI на възглавниците на седалките. Маркетинговите стратези съживиха последния с новата GTI. Само сиво-черните корици вече са различни...а колата е новият “диамант” на Волфсбург.

Технически данни за Golf GTI

- Дължина / ширина / височина: 4,28 / 1,79 / 1,44 метра

- Двигател: 2.0 л бензин

- Ходов обем: 1984 куб.см

- Максимална мощност: 180 кВт / 245 к.с. при 5000 - 6500/ мин

- Максимален въртящ момент: 370 Нм при 1600 - 4300/ мин

- Трансмисия: шестстепенна ръчна или седемстепенна DSG, задвижване на предните колела

- Ускорение: 0-100 км / ч за 6,3 секунди

- Максимална скорост: 250 км/ч

- Тестова консумация: 7,5 л / 100 км

- Емисионен стандарт: Евро 6г

- Цена: от около 35 000 евро (ръчка), 37 000 евро (автоматик)

Търсенето на нови дизелови коли продължава да намалява в Западна Европа Безценна реакция на борда на кола с 1750 конски сили (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: