Citroen обяви, че само шест месеца след въвеждането на пазара на изцяло новото поколение на модела C3, неговите продажби са достигнали границата от 100 000 единици, като по този начин той се превръща в най-продаваното предложение на френската марка.
От Citroen споделят също така, че новата генерация на C3 може да се похвали с повече от 25 международни награди, както и с отличен показател по отношение на привличането на нови за марката клиенти, като тук резултатът е цели 60%. Самата реализация на автомобила, който беше лансиран през ноември миналата година, през първите три месеца на годината пък е с внушителните 70% по-добра в сравнение със същия период на миналата година.
Френската марка споделя и няколко други любопитни подробности относно пазарното представяне на новото C3- почти 50% от закупените му прадставители са от топ-нивото Shine, над 60% от клиентите избират контрастно двуцветно изпълнение на екстериора, а също толкова се доверяват на уникалното за автомобилния бизнес конструкционно решение Airbump за предпазване от леки удари и надрасквания.