CITROEN обяви, че продажби на лансираният на пазара през ноември миналата година нов C3 са преминали границата от 200 000 единици. В резултат на това, симпактичният компактен модел се е превърнал в най-продаваната кола на френската марка, като само в Европа търсенето към нея се е увеличило с 64% през първите девет месеца на годината.
От CITROEN споделят любопитни подробности относно потребителските нагласи спрямо новото C3, който вече може да се похвали с повече от 30 международни отличия. Почти 45% от реализираните представители на модела са от по-високото ниво на оборудване Shine, а над 60% от продажбите са били на автомобили с двуцветно контрастно изпълнение на екстериора.
Над 55% от новите собственици на компактната кола са я поръчали в комбинация с уникалната система за добавена сигурност срещу надрасквания и леки удари Airbumps, а над 30% са персонализирали своята поръчка с допълнителни цветни интериорни решения.