Mercedes-Benz обяви, че след приключването на
първото тримесечие на 2020 година, марката
отчита спад в продажбите си в глобален
мащаб от 14.9% до ниво от 477 378 автомобила.
През първата четвърт на 2020 година, Mercedes-Benz отчита понижение от 15.9% в продажбите си в Европа (188 963 единици), като в Германия спадът е с 8.8% до 64 332 единици.
На основния си пазар- Китай, Mercedes-Benz отчита 138 960 продажби, което е с 20.3% по-малко в сравнение със същия период на 2019 година. Резултатът за САЩ е 67 746 единици или с 4.8% по-малко в сравнение с първата четвърт на миналата година.
Подразделението smart отчита понижение от 78.3% в реализацията си за същия период, като общият резултат за марката е на ниво от 5863 единици.