1903 – ражда се Виталий Андреевич Грачев (1903-1978) – конструктор на автомобили с повишена проходимост, допринесъл много за развитието на руското автомобилостроене в областта на високопроходимите автомобили. Той е създател на моделите ГАЗ-61, ГАЗ-67Б, ЗИС-485, ЗИЛ-135Б и други.
1912 – чикагския инженер Уилям Е. Стивънс получава патент за автомбилен клаксон или в буквален превод от оригиналното название "Automobile Horn" – „Автомобилен рог”. Интересното е че конструкцията му се състои от няколко тръби през които се пропускат изгорели газове от двигателя и според тогавашни очевидци звука наподобявал на църковен орган. Изобретението по-късно се произвежда от Aeromore Manufacturing Company.
1951 - Daimler-Benz регистрират патен под номер 854157. Изобретението е на инженер Бела Барени, то се явява нова конструкция на каросерията на превозното средство с цел защита на пътниците при сблъсък. Изобретението се основава на условното разделянето на каросерията на три части с различна степен на деформируемост. Предна мека част, средна – твърдо купе за защита на пътницити и задна мека част. В момента изобретението на инженер Бела Барени е в основата на пасивната безопасност в съвременното автомобилостроене.
1995 – първите 500 товарни автомобила от новата серия „Спринтер” – Mercedes-Benz Sprinter (T1N) напускат завода в Дюселдорф и се отправят към автомобилните дилърите.
2000 – в Китай се открива първия частен автомобилен мост.