ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Иновативна услуга за интерактивна комуникация от BMW България

like0 unlike0
Auto-Press 22 Aug 2019 Новини
111
0
Иновативна услуга за интерактивна комуникация от BMW България

Внедряването на системата Smart Video Communication е част дългосрочна стратегия, целяща да подпомогне търговските представители на марките BMW и MINI в България да получат допълнителни възможности за контакт със своите клиенти и да се адаптират успешно към променящите се изисквания на клиентите и възможностите, които дигиталните технологии предлагат.

Иновативна услуга за интерактивна комуникация спестява време и гарантира безупречно технически състояние в оторизираните сервизи на BMW и MINI в България. Системата Smart Video Communication (или интелигентна видео комуникация), вече е неразделна част от сервизните процеси в оторизираните центрове за следпродажбено обслужване на марките BMW и MINI в България. С помощта на съвременните технологии системата позволява на сервизните специалисти да поддържат интерактивна видео връзка с клиентите, в реално време, като ги информират за всеки етап на извършваните дейности, диагностика и преглед на техния автомобил. Така се намалява до минимум необходимия престой в сервиза и се осигурява възможност за взимане на решения за текущите или допълнителни дейности в удобно за клиента време и място. За използването на системата не се изисква инсталиране на специфични програми или апликации. Клиентите получават линк, с неограничена във времето валидност, който води към кратко видео, в което сервизните специалисти представят извършените дейности и своите заключения и препоръки. В случай, че са препоръчани допълнителни ремонти се изпраща ценова оферта и оценка за необходимото време за ремонт, а клиентът може да одобри или да отхвърли предложението само с натискането на бутон.

„Внедряването на системата Smart Video Communication е част дългосрочна стратегия, целяща да подпомогне търговските представители на марките BMW и MINI в България да получат допълнителни възможности за контакт със своите клиенти и да се адаптират успешно към променящите се изисквания на клиентите и възможностите, които дигиталните технологии предлагат. Сред поставените цели са пълна прозрачност на сервизния процес, гарантиране на безупречно техническо състояние и запазване на стойността на автомобилите с марка BMW и MINI и все по-високо ниво на удовлетвореност и доверие сред клиентите“ – коментира г-н Кирил Бижев мениджър Следпродажбено обслужване в BMW България

Услугата Smart Video Communication се предоставя от всички оторизирани сервизни партньори на BMW Group: Ауто Бавария – Изток, Ауто Бавария – Запад, М Кар София, Дару Кар София, М Кар Пловдив, Бова Кар, М Кар Варна, Русе Кар и М Кар Плевен. Системата е разработена във Великобритания, където се използва активно в продължение на повече от 6 години.

*Източник: www.bmw.bg

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: