ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Hyundai разкрива повече информация за Terrain Mode Selector в новото Santa Fe

like0 unlike0
Auto-Press 24 Aug 2020 Новини
345
0
Hyundai разкрива повече информация за Terrain Mode Selector в новото Santa Fe

• Новото Santa Fe предлага индивидуални офроуд настройки: за сняг, пясък и кал

• Интегрирано управление за въртящия момент на двигателя, геометрията за смяна на предавките, електронния контрол на стабилността и разпределение на въртящия момент на HTRAC системата за задвижване на всички колела, за да се оптимизира шофирането на различни терени

• Функцията ще допълва съществуващите режими на шофиране на Santa Fe - Smart, Eco, Comfort и Sport

• Освен Santa Fe - първият модел на Hyundai в Европа, който ще предлага Terrain Mode Selector, технологията ще бъде интегрирана и в останалите SUV модели от гамата на Hyundai

Hyundai разкрива повече информация за новите офроуд възможности на Santa Fe. Новият модел е първият всъдеход на Hyundai в Европа, оборудван с новите режими на работа на HTRAC системата за задвижване на всички колела. Функцията ще позволи на шофьорите да оптимизират пътното поведение на автомобила в най-различни условия на пътя, включително пясък, сняг и кал, само с едно завъртане на селектора. Допълвайки сегашните възможности на HTRAC системата, новият Terrain Mode Selector предоставя още по-приятно изживяване при шофиране, дори и на труден терен. HTRAC, което е комбинация от думите „Hyundai“ и „Traction“ (сцепление), автоматично разпределя въртящия момент между предния и задния мост в зависимост от избрания режим на работа. По този начин системата ще гарантира на новия SUV по-добро от когато и да било представяне при движение по различни терени с ниско сцепление.

„В Hyundai постоянно търсим начини да подобрим качеството на нашите превозни средства и да доставим на клиентите си още по-висококачествен продукт“, казва Андреас Кристоф- Хофман, вицепрезидент по маркетинг в Hyundai Motor Europe. „С нови функции като Terrain Mode Selector, Santa Fe е конкурентен по отношение на предлагащата технология и комфорт, като същевременно остава верен на своите SUV гени и се затвърждава като надежден спътник за всяко пътуване, независимо от пътната обстановка“.

Шосейни и Офроуд режими на работа само с едно завъртане на селектора

Новото Santa Fe разполага с въртящ се превключвател на централната конзола, благодарение на който водачите могат да избират между четири шосейни режима и три офроуд режима на работа. За смяна между двете категории на шофиране е необходимо само да се натисне централната част на селектора.

Шосейни режими:

• Comfort: стандартната настойка на Santa Fe, намираща перфектния баланс между комфортно и екологично шофиране

• Sport: спортната страна на Santa Fe, фокусираща се върху динамичното шофиране, благодарение на промяна в геометрията на кормилната рейка, спортна настойка на автоматичната скоростна кутия и работа на педала на газта

• Eco: подобрена горивна ефективност за екологично шофиране с модифицирано ускорение, настойка на скоростната кутия и по-ефективна работа на климатичната система

• Smart: системата автоматично превключва между Eco, Comfort и Sport в зависимост от стила на шофиране

Докато шосейните режими на задвижване са фокусирани върху подобряване на динамиката и ефективността в зависимост от стила на шофиране, трите офроуд режима оптимизират движение по пресечени терени с ниски нива на сцепление, като системата оптимизира автоматично работата на задвижването така, че да осигури най-добра проходимост в съответната ситуация чрез промяна на мощността и разпределението на въртящия момент на двигателя, както и на работните характеристики на електронния контрол на стабилността.

Офроуд режими:

• Snow: Оптимизиран за поддържане нa безопасно движение по заснежени и заледени настилки, режимът за сняг ограничава въртящия момент на двигателя и едновременно с това се грижи за възможно най-равномерното му разпределение между четирите колела.

• Sand: За оптимално пътно поведени върху пясъчни терени. Режимът комбинира подаването на по-висок въртящ момент с поддържането на по-ниска предавка, благодарение на което се минимализира риска от затъване.

• Mud: За пресечни местности с голямо наличие на кал. Системата основно препрограмира HTAC системата за 4х4 като разпределя въртящия момент по-равномерно и системата за стабилност при нужда използва по-активна работа на спирачната система.

*Източник: www.hyundai.bg

На 25 и 26 август се спира движението по АМ „Хемус“ между п. в. „Неофит Рилски“ и п. в „Суворово“ за изграждането на нов електропровод Електрическият модел на Harley-Davidson със силно участие в нов епичен моторджийски сериал с Юън Макгрегър

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: