Шефът на Ред Бул заяви, че стратегията с три стопа на Уебър се е наложила заради прекомерното износване на гумите в началото на надпреварата.
Амбицията да настигне Ромен Грожан след страхотния старт на французина коства на Уебър състоянието на гумите му и наложи по-ранен бокс от предвиденото. В резултат на ранния си първи бокс, Уебър бе принуден да премине на стратегия с три спирания, което даде шанс на съотборника му Себастиан Фетел да се възползва и да грабне победата.
"Първия стинт беше ключов" коментира шефа на Ред Бул.
"В началото планирахме състезание с два стопа и за двамата пилоти, но обстоятелствата наложиха промяна на стратегията за Уебър"
"Марк опита да натисне Грожан и да се бори за позицията му, което съсипа гумите му прекалено бързо и в момента на първото спиране те бяха останали практически без ресурс. Ако бяхме останали с двата стопа Уебър щеше да остане без гуми в края на състезанието."
"Грожан влезе в бокса веднага след Уебър, което позволи на Фетел да излезе начело и да се възползва от чистата писта пред себе си. Темпото на Себастиан беше много добро, като същевременно успя да запази гумите си. Ситуацията се повтори и при вторите спирания, което допълнително увеличи разликата между Фетел и Уебър."
"Преди началото на състезанието дискутирахме, че двамата ни пилоти ще са свободни да се състезават един с друг. В един момент дори Уебър изглеждаше по-вероятния победител, но след това ситуацията се промени."
"Себастиан се справи страхотно, имаше добро темпо, запази гумите си и преднината, която отвори между себе си и Уебър в крайна сметка се оказа решаваща."