Днес GROUPE RENAULT обяви, че компанията поставя началото на план за развитието на групата около нейните марки, групирайки ги в четири основни бизнес единици: Renault, Dacia, Alpine и New Mobility (Нова мобилност), като крайната цел на инициативата е всяка една от тях да получи автономно управление.
От GROUPE RENAULT коментират, че проектът има за цел да направи организацията по-лесна за управление и с по-голям акцент върху резултатите, като в същото време засили връзката, мотивацията и чувството за принадлежност към съответната марка в отделните екипи.
"Компанията трябва да промени своя "модел на игра" и да се измести от желанието си за обем към търсенето на стойност и рентабилност", коментира Лука де Мео, изпълнитилен директор на GROUPE RENAULT. "Организацията около четири силни марки и големи вътрешни функции ще позволи да се работи по един по-изчистен начин, по-ориентиран към пазарите и клиентите, с отборен дух и в търсене на възможно най-добрите резултати. Това е основен фактор за възстановяването на Групата".
Четирите отделни бизнес единици на GROUPE RENAULT ще бъдат ръководени от Лука де Мео (Renault), Денис Ле Во (Dacia), Сирил Абитебу (Alpine) и Клотилд Делбо (New mobilities).