Няколко седмици след първия слух, че двигателният шеф Лука Марморини ще бъде освободен, от Ferrari потвърдиха промените в техническия отдел. Италианецът започна работа в скудерията преди десетилетие, след което отиде в Toyota да ръководи двигателния отдел и от 2009 г. се върна във Ferrari. Новият шеф на двигателите и електрониката в отбора е Матия Биното, а Джеймс Алисън остава технически директор. Никола Томбазис, който отговаря за шасито, запазва поста си. В съобщението на Ferrari не се споменава Пат Фрай, който може да има последно предупреждение след поредицата технически гафове. Мика Хакинен, световен шампион с McLaren през 1998 и 1999, смята, че позицията на Фрай е застрашена, особено след грешната преценка да се остави Кими Райконен в бокса в квалификацията за ГП на Унгария: "Подобни неща не трябва да се случват в отбор от нивото на Ferrari. Странно ми е, че се получава под ръководството на Пат Фрай, когото познавам много добре. На всеки би му светнала алармата", поясни Хакинен.
По непотвърдена информация възможно е Марморини да стане част от двигателния отдел на Renault.