ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1

like0 unlike0
Auto-Press 01 Sep 2020 Новини
311
0

Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1

Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
/add_images/news/092020/s_1598961604_206.jpg
  1. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
  2. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
  3. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
  4. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
  5. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
  6. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1
  7. Eлектрическа мобилност за всички - Volkswagen представя на пазара пет електрифицирани версии на Golf1

• Продуктова офанзива при хибридните модели. През 2020 година своята пазарна премиера ще отбележат пет различни хибридни версии на новото поколение на Golf - три mild хибридни и два plug-in хибридни варианта

• eTSI. Двете версии на Golf eTSI с максимална мощност 81 кВт (110 к.с.)2 и 110 кВт (150 к.с.)3 са първите автомобили на Volkswagen, използващи новото mild хибридно задвижване с 48V

• Напрежение 48 V. Новите mild хибридни системи спестяват до 0,4 л/100 км гориво и предлагат изключително добри динамични показатели при ускорение от място

• Увеличен общ автономен пробег. Plug-in хибридните модели позволяват постигане на общ пробег до 870 км (eHybrid4) и 745 км при версията GTE5

С изцяло електрическите модели от новата ID фамилия марката Volkswagen продължава активно своята кампания за електрификация, но едновременно с това започва внедряването на изцяло нови и иновативни хибридни задвижващи системи в своята утвърдена моделна гама. С трите нови 48V mild хибридни системи на задвижване eTSI и двете нови plug-in хибридни системи при Golf eHybrid и Golf GTE, бестселърът Golf влиза в ролята на моделната линия на Volkswagen с най-разнообразен хибриден спектър. По този начин и наред с новия изцяло електрически ID.36, който ще се предлага с три различни размера акумулаторни батерии, Volkswagen ще бъде в състояние да предложи една от най-систематично и последователно електрифицираните продуктови гами от компактни автомобили в световен мащаб.

Golf eTSI с първото 48V mild хибридно задвижване на марката

Новите Golf 1.0 eTSI с мощност 81 кВт (110 к.с.) и Golf 1.5 eTSI със 110 кВт (150 к.с.) вече са на пазара, задвижвани от първата 48 V mild хибриднa система (eTSI) на марката Volkswagen. И двата двигателя впечатляват както със своята мощ, така и с ефективността си, а благодарение на допълнителната електрическа тяга динамичните им характеристики са на изключително високо ниво. До края на 2020 година към тях ще бъде добавена още една 48V mild хибридна версия със 130 к.с. Седемстепенната трансмисия с два съединителя (DSG) е неизменнна част от стандартното оборудване на всички версии на Golf eTSI, който ще се предлага в нива на оборудване Life (практично), Style (изискано) и R-Line (спортно).

Две нови plug-in хибридни системи за задвижване

Предстои следващите дни на пазара да дебютират и два нови plug-in хибридни модела в лицето на Golf eHybrid и Golf GTE. Тези версии на новия Golf са оборудвани с литиево-йонни акумулаторни батерии с възможност за външно зареждане и разполагат с енергиен капацитет от 13 кВтч, който бележи увеличение с 50% в сравнение с plug-in хибридната версия на предходното седмо поколение на Golf. Двата plug-in хибридни модела могат да се задвижват самостоятелно от електродвигателя или от бензиновиоя турбоагрегат TSI с неговия висок въртящ момент, както и съвместно от двата двигателя.

Новият Volkswagen Golf eHybrid

Хибридната система на задвижване на новия Golf eHybrid развива максимална системна мощност от 150 кВт (204 к.с.). Този вариант на Golf се предлага изключително в елегантното ниво на оборудване Style и особено подходящ в ролята на удобен plug-in хибриден модел, ориентиран към комфорта. Разходът на електроенергия на Golf eHybrid е едва 11,0 кВтч/100 км (според изискванията на NEDC), автономният пробег изцяло на електричество достига 80 километра, а общият автономен пробег възлиза на впечатляващите 870 километра (и двете стойности са измерени в съответствие с изискванията на NEDC).

Golf GTE също се отличава със забележителна икономичност, но неговият основен фокус са високата динамика и спортното поведение на пътя. При него хибридната система осигурява максимална системна мощност от 180 кВт (245 к.с.) – на практика съвместните усилия на тяговия електродвигател и бензиновия турбомотор TSI постигат същото ниво на мощност като това на актуалния Golf GTI7. На изцяло електрическа тяга Golf GTE може да измине разстояние до 62 километра с консумация на електроенергия от 12,4 кВтч. Комбинираният автономен пробег при тази версия е 745 километра (и трите стойности на GTE са измерени в съответствие с изискванията на NEDC).

Mного по-икономични от своя предшественик

Сравнението между новия Golf eHybrid и разполагащата с абсолютно същата мощност (150 кВт/204 к.с.) версия Golf GTE от вече замененото седмо поколение на Golf показва колко икономични всъщност са новите plug-in хибридни модели. Новият Golf eHybrid постига комбиниран разход на гориво от 1,2 л/100 км и както беше споменато по-горе - консумация на електроенергия от 11,0 кВт според изискванията на нормата NEDC. Това означава съответно 0,7 л/100 км по-нисък разход на гориво и 1,1 кВтч/100 км по-малка консумация на електроенергия от версията на Golf GTE от седмото поколение. Автономният пробег на електричество вече достига до 80 километра и също бележи значително подобрение в сравнение с пробега от 47 километра на предишния Golf GTE. Общият пробег на новия Golf eHybrid също е увеличен на до 870 километра в сравнение с предишните 760 км.

01. Golf eTSI (110 кВт / 150 к.с.) – (NEDC) разход на гориво в л/100 км: градско 6,1-5,9; извънградско 4,1-3,9; комбинирано 4,8-4,6; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 111-106; клас на енергийна ефективност: A. Golf eHybrid – комбиниран разход на гориво в л/100 км (NEDC): 1.4-1.2; комбиниран разход на електроенергия в кВтч/100 км (NEDC):11.6-11.0; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 31-28; клас на енергийна ефективност: A+. Golf GTE – комбиниран разход на гориво в л/100 км (NEDC): 1.7; комбиниран разход на електроенергия в кВтч/100 км (NEDC): 12.4; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 38; клас на енергийна ефективност: A+

02. Golf eTSI (81 кВт / 110 к.с.) – (NEDC) разход на гориво в л/100 км: градско 5.2-5.1; извънградско 4.0-3.8; combined 4.5-4.3; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 102-98; клас на енергийна ефективност: A

03. Golf eTSI (110 кВт / 150 к.с.) – (NEDC) разход на гориво в л/100 км: градско 6,1-5,9; извънградско 4,1-3,9; комбинирано 4,8-4,6; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 111-106; клас на енергийна ефективност: A

04. Golf eHybrid – комбиниран разход на гориво в л/100 км (NEDC): 1.4-1.2; комбиниран разход на електроенергия в кВтч/100 км (NEDC):11.6-11.0; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 31-28; клас на енергийна ефективност: A+

05. Golf GTE – комбиниран разход на гориво в л/100 км (NEDC): 1.7; комбиниран разход на електроенергия в кВтч/100 км (NEDC): 12.4; комбинирани емисии на CO2 в г/км: 38; клас на енергийна ефективност: A+

06. ID.3 Pro Performance: комбиниран разход на електроенергия в кВтч/100 км (NEDC): 15.4-14.5, емисии на CO2 в г/км: 0; клас на енергийна ефективност: A+

07. сериен концептуален модел

*Източник: www.volkswagen.bg

Nissan Z Proto с дебют на 16 септември (Видео) Новият ROLLS-ROYCE GHOST (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: