Босът на Формула 1 Бърни Екълстоун не пропусна да ядоса по-малките отбори, като коментира, че няма нищо против, ако някой от тях фалира. "Не се страхувам. Даже бих бил щастлив. Като в покера - не знаеш какви карти държи другият. И ако те е страх да играеш, нямаш място тук", поясни Екълстоун.
83-годишният британец се изрази остро срещу липсата на достатъчно звук от новите двигатели V6 и ограниченията за пилотите, особено срещу желанието на състезателния директор Чарли Уайтинг в Австрия нито един от пилотите да не излиза с четирите гуми извън очертанията на завой №8.
"Направо е нелепо да караш пилотите да не минават бялата линия. Не трябва да ги ограничават по този начин. Нуждаем се от правила като преди години", поясни още Екълстоун.
Според неговия пилот от времената на Brabham Ники Лайда, който сега е един от шефовете на Mercedes, спорът губи аудитория, защото "вече няма истински състезатели". "Едно време Пикет можеше да си позволи да удари конкурентите си в главата", припомни Лауда за инцидента между бразилеца и Елисео Салазар през 1982 в Германия.
В същото време Жак Вилньов има различна позиция относно шума от моторите: "Гледах няколко състезания с изключен от телевизора звук. За мен няма значение, стига да гледаш добро шоу. Проблемът с новите двигатели е, че не създават впечатление за много мощност. Турбините от 80-те не бяха по-шумни, но видиш ли автомобилите, и ти ставаше ясно колко мощни са", обяснява Вилньов.