Дните на легендарната класическа хидропневматика на окачването отдавна са в миналото на Citroen. Удобството на старата система на окачване би било пречка в съвременните системи за окачване. Но луксозната марка DS, с корени от Citroen, сега изгражда "активно окачване", за което се твърди, че е вдъхновено от историческата хидропневматика - дори ако реалната технология днес е друга.
При разработването на DS 7 Crossback инженерите създадоха контролирано от камера активно окачване: „DS Active Scan Suspension“. Тази технология е в състояние да открие неравности на пътя на разстояние до пет метра в областта пред автомобила, да ги предвиди и успешно комфортно да ги преодолее с помощта на непрекъснато управление на амортисьорите. При тази система всяко отделно колело се управлява независимо от всяко друго.
Предвиждането е водещият принцип на тази технология. Камера, инсталирана зад предното стъкло, заедно с четири сензора за наклон и три акселерометра, предоставя аналитични данни за пътните условия и всички движения на автомобила (включително скорост, ъгъл на управление, спирачки).
Данните се предават в реално време на компютър, който контролира всяко отделно колело независимо. Той непрекъснато настройва твърдостта на амортисьора според предадената информация. Резултататът е едновременно спокойно и динамично шофьорско поведение. Новият комфортен седан DS 9 също ще трябва да се възползва от тази технология.