Броени дни след избирането на Жан Тод за втори мандат като президент на FIA организацията одобри пакет радикални промени, които отлежаваха дълги години. Още от следващата година всички пилоти могат да изберат постоянен състезателен номер за кариерата си, подобно на MotoGP. Световният шампион запазва № 1, стига да го иска, а останалите ще избират от 2 до 99. Приоритет за номера има пилотът, класирал се по-напред в шампионата през предходната година.
От януари 2015 г. ще бъде въведен лимит на бюджетите на отборите. Все още не се знае каква е горната граница, като Макс Мосли, предшественик на Тод, предлагаше 40 млн. евро. В момента екипи като Red Bull, Ferrari и Mercedes харчат по над 200 млн. на година. Точното ниво и начинът на контрол ще бъдат уточнени до края на юни 2014 г.
Също радикално решение е даването на двоен брой точки в последното състезание за сезона, за да се запази интригата по-дълго. Ако системата функционираше през последните години, Фелипе Маса би станал шампион през 2008 г., а Фернандо Алонсо през 2012 г.
FIA даде и разрешение на Pirelli за провеждане на тест от 17 до 19 декември в Бахрейн. Поканени са всички отбори, но ще участват Red Bull Racing, Mercedes, Ferrari, McLaren, Force India и Toro Rosso. Останалите екипи са предпочели да пропуснат теста.
От 2014 г. има ново наказание - 5 сек, за леки нарушения на правилата.