Citroen обяви, че 20 месеца след пазарното лансиране на компактния SUV C3 AIRCROSS, общите му продажби вече са достигнали ниво от 200 000 единици. От френската марка споделят, че това отрежда на модела втората позиция сред най-продаваните й автомобили, както и третата в сегмента за територията на Франция и шеста в ЕВропа.
От Citroen анонсират, че само от началото на тази година, реализацията на C3 AIRCROSS е почти 60 000 единици, като в края на първите пет месеца на 2019-та се наблюдава ръст от 16% в търсенето на модела.
60% от реализираните представители на CITROЕN C3 AIRCROSS са били от върховото ниво на изпълнение на автомобила, 30% са надградени с един от четирите интериорни пакета, а 25% са поръчани с контрастен таван и 20% с допълнителен цветен пакет, включващ тематично изпълнени релси на покрива, капаци на външните огледала, рамки на фаровете и други.