С понижение от 14.3% в продажбите си през декември, Audi обяви, че марката е приключила 2018-а с общ спад в размер на 3.5% до ниво от 1 812 500 автомобила.
Бизнес резултатите на Audi за изминалата година в Европа са на ниво от 743 600 автомобила, което представлява понижение от 13.6% в сравнение с 2017-а, като само през декември реализацията на марката на континента се е свила с 20.9% до 51 500 коли.
На основните пет европейски пазара, Audi приключва 2018 година с понижение в продажбите си, като то варира от 19.2% във Франция до 5.3% в Испания.
В САЩ, Audi е приключила 2018 година със спад в продажбите си от 1.4% до 223 323 единици, като за декември отчита понижение от 15.6% до 22 765 коли.
На основния си единичен пазар- Китай (+ Хонконг), марката отчита спад от 5.2% до 65 598 автомобила през декември, и ръст от 10.9% до 663 049 коли за календарната година.