ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя

like0 unlike0
Auto-Press 30 Jul 2020 Новини
72
0

Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя

Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя
/add_images/news/072020/s_1596096003_446.jpg
  1. Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя
  2. Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя
  3. Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя
  4. Audi e-tron S – с интересен “пълнеж” от три двигателя

Специално за auto-press.net от Клаус Бритер, Global Press, Гросгерау, Германия

Търсите ли нещо повече от новия си автомобил? Audi очевидно задава на клиентите този въпрос с най-голямо удоволствие. Когато клиентът кимва щастливо, автопроизводителят измисля вариант с повече пълнеж. Очевидно тази игра с въпроси продължава сега и с изцяло електрическите модели на Audi. В това отношение е абсолютно логично двата e-tron 50 и 55 да имат продължения с по-мощния e-tron S.

Това не означава, че основата на серията e-tron се търкаля безобидно под елнапрежение през улицата - поне 230 кВт/313 к.с. са на борда й. В следващия по-мощен етап двата електродвигателя вече генерират между 265 и 300 кВт. В e-tron S вече има и трети електромотор и осигурява още повече “мускули”, така че динамометърът отчита общата максимална стойност от 370 кВт (503 к.с.).

Тази пикова стойност може да бъде извикана на помощ в така наречената "функция за усилване" за осем секунди. E-tron S е впечатляващ и по отношение на въртящия момент, тъй като с 973 метра Нм той почти достига отметката хиляда. Без тласъка на усилващата функция максималните мощност и момент са 320 кВт и 808 нютон метра. Електрическият автомобил спринтира от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди и със своето резки ускорение се превръща в предизвикателство за мускулите на шиите на пътниците. Максималната скорост е ограничена на 210 км/ч.

Очевидно това изпълнение трябва някак да бъде укротено. За това се грижи високо платена електронна система за управление на мощността, която не само контролира трите задвижващи източника, но и всяко отделно колело. Тя мигновено сравнява цялата информация налична информация от датчиците, за да позволи само нужното количество въртящ момент, отделян индивидуално за всяка от гумите.

Ако е необходимо, на хлъзгава повърхност задната ос се блокира напълно подобно на диференциал с ограничено триене, тогава двата мотора на задната ос просто работят синхронно. Или при завой силата се разпределя по такъв начин, че моторът с най-добро сцепление е предпочитан. През повечето време e-tron S работи като безупречно задно задвижване, а само когато предният мост е необходим като коректив за допълнително сцепление, той получава мощност.

Очарователно е колко дискретно работят задвижващата и управляващата технология. Моторите не шумолят най-много, ако изобщо могат да бъдат чути на фона от звука на търкалящите се гуми и насрещния вятър. За да усетите работата на управляващата електроника, се нуждаете от поне частично хлъзгав наклон. По сухи пътища, само когато внезапно се ускори на върха на стегнатите завои, можете само да гадаете какво се случва в недрата на машината - с намек задната ос сигнализира, че в момента има монопол върху задвижването.

Въртящите моменти и мощноста на двигателите се измерват и контролират непрекъснато от електрониката - e-tron Sportback винаги прави каквото трябва във всеки един момент на пътя. Шофирането винаги е игриво лесно, елмашината не изненадва с никакви клопки шофьора.

Тъй като клиентите на модела S умишлено избират плюса в мощноста, те ще трябва да се примирят с факта, чепробегът с едно зареждане, в сравнение с основния модел, се стопява с 80 километра дори на хартия. Според цикъла на WLTP се изчислява на 360 километра, докато батерията се изтощи. На практика това едва ли е постижимо, затова тези, които се радват на "усилването" ще трябва да потърсят зарядна станция по-често, защото по-високата мощност и третият електродвигател вземат своето от батерията която е със същия капацитет от 95 кВтч.

Визуално моделите S по същество се базират на другите е-тронове, въпреки че каросерията е с пет сантиметра по-широка с арките на колелата. Радиаторната решетка, предните и задните спойлери също намекват на зрителя за по-високата мощност.

За да увеличите напора на вятъра, например, охладителните щори се отварят само когато е необходимо да се подава допълнителен въздух към спирачките или силовата електроника, а опционалните тънки камери, които заместват външните огледала, предлагат по-ниско съпротивление на вятъра. Версията Sportback има само страхотна аеродинамична стойност - CW= 0,26.

В интериора преобладават тъмните тонове, електрически регулируемите седалки от кожа / Alcantara имат S-релеф с диамант. При поискване има специални S-седалки с ясно изразени странични подпори, които увеличават стабилността при завой. Декоративните панели са от тъмен алуминий или карбон с отворени “пори”.

Както при всички луксозни модели на Audi, концепцията за работа е концентрирана върху два екрана, на които виртуално са показани бутоните за управление. Не е задължително най-доброто решение, тъй като скоростта на докосване намалява с неравности. Третият екран директно пред водача съдържа цялата информация за условията на шофиране плюс индивидуално регулируеми детайли.

Цялостно впечатление от колата е че всичко е първокласно, включително цената. E-tron S не се предлага за по-малко от 93 800 евро, докато при оптически по-спортния e-tron S Sportback повдига нивото на банковата сметка на най-малко 96,050 евро. Разнообразният списък на доплащанията предлага достатъчно шансове и на двата модела да задвижат безпроблемно дебита в шестцифрената зона.

Технически данни Audi e-tron S quattro Sportback:

- Дължина / ширина / височина: 4,90 / 1,99 / 1,62 метра

- Двигател: три асинхронни електродвигателя

- Мощност: 322 кВт / 438 к.с. (функция за усилване до 370 кВт / 503 к.с.)

- Макс. въртящ момент: 808 Nm (функция за усилване до 973 Nm)

- Задвижване: на всички колела

- Ускорение: 0 до 100 км / ч за 4,5 секунди

- Максимална скорост: 210 км / ч (ограничена по електронен път)

- Стандартна консумация на 100 км: 27,2 - 29,0 кВтч / 100 км

- Емисии на CO2: 0 g / km

- Цена: от 96.050 евро

Минимум 350 000 лири за първия електрически ROLLS-ROYCE (Видео)

Подобни

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

НОВОТО RENAULT ARKANA, ХИБРИДЕН КУПЕ-КРОСОУВЪР ЗА ЕВРОПА (Видео)

• Новото Renault Arkana, купе-кросоувърът на Renault, се лансира в Европа с хибриден двигател • Надарено със силна...

Опасно забавният Quad! - видео

Опасно забавният Quad! - видео

Quad е вече разпространеното име на четириколесната машина за забавление. В началото на карането му ездачът смята, че тя е...

Търговията с автомобили накъде?

Търговията с автомобили накъде?

След първите признаци на възстановяване автомобилната индустрия дава леко заден ход в много страни. С 884 400 нови регистрации през...

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: