Nissan GTR (2009+) VR38 Twin Turbo (550 HP) 3.8 V6 Black Edition - цена
- Марка:
- Модел:
- Година:
- Модификация:
- Оборудване:
- Рейтинг:
-
Nissan
Разгледайте и другите марки от каталога
-
GTR
Разгледайте останалите модели от тази марка
-
2009+
Изберете година на произвотство на модела
-
VR38 Twin Turbo (550 HP)
Изберете модификация за съответния модел
-
3.8 V6 Black Edition
Изберете оборудране за съответния модел и модификация
Мощен – 550 к.с., бърз от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек., максимален въртящ момент 632 Нм между 3200 и 5800 об./мин, стилен дизайн това са само част от забележителните характеристики на Nissan GT-R 2012. 3,8 литров, бензинов V6 двигател VR38DETT с два турбокомпресора с максимална скорост до 315км/ч. Новият Nissan GT-R използва най-модерната система за задвижване на четирите колела, срещана някога в серийно произвеждан автомобил. Задвижването на четирите колела (ATTESA E-TS) разпределя оптимално мощността към предните колела при необходимост. При тежки пътни условия като дъжд, лед или сняг, от 100% въртящ момент, задвижващ задните колела, до 50 % могат да се прехвърлят на предните и така да се подобри сцеплението. Задвижването на предните колела подобрява поведението и при завиване по хлъзгави настилки, като осигурява допълнително сцепление и стабилност. Nissan GT-R използва напълно нова и специално разработена за него трансмисия тип GR6. Тя е 6-степенна, използва два съединителя и е изключително ефективна. За разлика от автоматичните предавателни кутии със стандартен преобразувател на въртящия момент, тук загубите на мощност са сведени до минимум, което е предпоставка и за подобряване на икономичността. Предвидена е възможност за ръчно превключване на предавките от волана. Двата съединителя имат съществен принос за повишаване скоростта на превключване. Nissan GT-R притежава нов тип окачване, което предлага отлична стабилност при движение, дори и при скорост 315 км/ч. Поведението при шофиране и спиране във всякакви условия се характеризира с висока сигурност – от градските улици, през заснежените и хлъзгави пътища, чак до състезателната писта.
Двигатели:
-
Бензинов 3,8 литров, V6 двигател, 550 к.с., 632 Нм между 3200 и 5800 об./мин
История на модела:
-
Първо поколение (1969–1972)
-
Второ поколение (1973)
-
Трето поколение (1989–1994)
-
Четвърто поколние (1995–1998)
-
Пето поколение (1999–2002)
Технически характеристики:
Година на пускане в производство | 2011 г. |
Година на спиране от производство | до момента |
Тип на купето | Купе |
Брой врати | 2 |
Брой места | 4 |
Обем на двигателя | 3799 куб. см. |
Брой цилиндри / клапани | 6 / 24 |
Тип гориво | Бензин |
Мощност - kW(к.с.) / при об. в мин. | 404 (550) / 6400 |
Максимална мощност при | 6400 об./мин. |
Въртящ момент | 632 / 3200 - 5800 Н*м |
Задвижване | 4x4 |
Скоростна кутия | GR6 автоматична трансмисия |
Максимална скорост | 315 км/ч |
Ускорение от място до 100 км/ч | 2.8 с. |
Разход на гориво (в града) | 17.0 л./100 км. |
Разход на гориво (извън града) | 8.8 л./100 км. |
Разход на гориво (комбиниран) | 11.8 л./100 км. |
Екологичен стандарт | Euro 5 |
Собствена маса | 1740 кг. |
Допустима маса | 2200 кг. |
Обем на резервоара | 74 л. |
Минимален обем на багажника | 315 л. |
Дължина | 4670 мм. |
Широчина (със сгънати огледала) | 1895 мм. |
Височина | 1370 мм. |