ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Nissan GTR (2009+) 3.8 V6 Black Edition - цена

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Nissan

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • GTR

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • 2009+

    Изберете година на произвотство на модела

  • Моля изберете

    Изберете модификация за съответния модел

  • 3.8 V6 Black Edition

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
    Оценете този автомобил. Текуща оценка: ( 9.9 / 3 10 )

Мощен – 550 к.с., бърз от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек., максимален въртящ момент 632 Нм между 3200 и 5800 об./мин, стилен дизайн това са само част от забележителните характеристики на Nissan GT-R 2012. 3,8 литров, бензинов V6 двигател VR38DETT с два турбокомпресора с максимална скорост до 315км/ч. Новият Nissan GT-R използва най-модерната система за задвижване на четирите колела, срещана някога в серийно произвеждан автомобил. Задвижването на четирите колела (ATTESA E-TS) разпределя оптимално мощността към предните колела при необходимост. При тежки пътни условия като дъжд, лед или сняг, от 100% въртящ момент, задвижващ задните колела, до 50 % могат да се прехвърлят на предните и така да се подобри сцеплението. Задвижването на предните колела подобрява поведението и при завиване по хлъзгави настилки, като осигурява допълнително сцепление и стабилност. Nissan GT-R използва напълно нова и специално разработена за него трансмисия тип GR6. Тя е 6-степенна, използва два съединителя и е изключително ефективна. За разлика от автоматичните предавателни кутии със стандартен преобразувател на въртящия момент, тук загубите на мощност са сведени до минимум, което е предпоставка и за подобряване на икономичността. Предвидена е възможност за ръчно превключване на предавките от волана. Двата съединителя имат съществен принос за повишаване скоростта на превключване. Nissan GT-R притежава нов тип окачване, което предлага отлична стабилност при движение, дори и при скорост 315 км/ч. Поведението при шофиране и спиране във всякакви условия се характеризира с висока сигурност – от градските улици, през заснежените и хлъзгави пътища, чак до състезателната писта.

Двигатели:

  • Бензинов 3,8 литров, V6 двигател, 550 к.с., 632 Нм между 3200 и 5800 об./мин

История на модела:

  • Първо поколение (1969–1972)
  • Второ поколение (1973)
  • Трето поколение (1989–1994)
  • Четвърто поколние (1995–1998)
  • Пето поколение (1999–2002)

Оборудване

6- степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя + ръчен режим на превключване с пера на волана
Автоматични чистачки, фарове, полихроматично огледало за обратно виждане
Предна решетка с емблема GT-R
XENON- фарове (къси и дълги); Автоматична регулация нивото на фаровете; Устройство за миене на фаровете
Дневни диодни светлини интегрирани в предната броня
Тонирани стъкла, UV и топлинен филтър на стъклата
Заден спойлер LED задни светлини; Трета стоп светлина интегрирана в задния спойлер
Две по две странично разположени изпускателни тръби /диаметър 120мм/ от неръждаема стомана
Брони и стр.отледала в цвета на автомобила; Външни дръжки на вратите в алуминий
Регулируеми настройки на трансмисията, 3 режима: R /спортен/ - 0,2 сек за смяна, Normal - 0,5 сек за смяна и Save /икономичен/
4x4 електронна система от 100% задно предаване до 50:50 предно /задно предаване (ATTESA ET-S)
Диференциал с ограничено приплъзване с коеф. на разликата 1,5
Алуминиево окачване с двойни носачи отпред
Многозвенно алуминиево задно окачване
Bilstein електронен пакет за промяна на окачването: режим R /спортен/, N /Normal/ и Comfort /комфорт/ - управление от центр. конзола
Предни ел.стъкла, aвтоматични
Ел. регулируеми, отопляеми, сгъваеми странични огледала