ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Hyundai ix55 (2008-2012) President+ - цена

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Hyundai

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • ix55

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • 2008-2012

    Изберете година на произвотство на модела

  • Моля изберете

    Изберете модификация за съответния модел

  • President+

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
    Оценете този автомобил. Текуща оценка: ( 8.8 / 1 10 )

Hyundai ix55 е в горния сегмент на класа SUV. Заради коренната промяна на имиджа на марката от известно време корейският концерн прие нова номенклатура на моделите си. Всички нови коли, които Hyundai Motor Company представя на европейския пазар, са означени с буквено-цифрена комбинация, започваща с “i”, а след това е изобразено двуцифрено число, съответстващо на автомобилния сегмент, към който се числи моделът. Индексът “x”, подобно на този при моделите на BMW, показва, че въртящият момент се предава и на четирите колела. Всички елементи са луксозни, материалите - скъпо изглеждащи, а от самата сглобка ясно личи, че корейците все повече подобряват качеството на продукцията си. Всички основни прибори, свързани с работата на двигателя и помощните възли и агрегати, са съсредоточени пред погледа на водача.

Самият индекс V6 внушава респект. Агрегатът е доста динамичен, характеризира се с ниско ниво на шум и добро доускорение. От старт е малко муден, но това е докато се включи турбото. От там насетне нещата си влизат в норми и тежкото купе се изстрелва. По отношение на стабилност при висока скорост обаче има още какво да се желае. Заради малко по-високия общ център на тежестта и сравнително меката возия кренът в завоите е осезаем. Що се отнася до местата, където няма асфалт, ix55 се справя учудващо добре. Системата ITCC преразпределя въртящия момент между предните и задните колела посредством многодисков съединител. Като опция се предлага и блокаж на диференциала (4WD lock). Наред със системите ESP, тракшън контрол, както и 205-милиметровия клиренс, автомобилът се справя добре в пресечена местност, като преодолява наклон до 35 градуса.

Двигатели:

  • 3.8 (257 - 268 к.с.) - бензин
  • 3.0D (240 к.с.) - дизел

История на модела:

няма предишни модели

Оборудване

Високомонтиран трети стоп
Система за автоматично изключване на фаровете при изваден ключ
Странични огледала с автоматичен нощен режим
Електрическо отваряне и затваряне на вратата на багажника
4WD задвижване с активно разпределение на въртящият момент между предния и задния мост
4WD Lock система за заключване на диференциала
система за автоматично втвърдяване на задните амортисьори при натоварване
Кесенонови фарове
Сензор за светлина за автомaтично включване на фаровете
Допълнителни предни фарове за мъгла
Задна светлина за мъгла
Електро-управляеми и отопляеми странични огледала
Задни комбинирани LED светлини
Функция за осветление след слизане от автомобила
Сензор за дъжд и автоматично задействане на предните чистачки
Аеро чистачки
Отопление на предното стъкло за размразяване на чистачките
Чистачки с регулируем интервал на работа
Задна чистачка с интервал на работа
Вградени мигачи в огледалата
Външни степенки
Хромирани дръжки на вратите
Електро-управляемо прибиране към купето на странични огледала
Брони със самовъзстановяване при удар до 5 км/ч
Брони и огледала в цвета на купето
Хромирана радиаторна решетка
Вградени релси за багажник на покрива
Заден спойлер с вграден трети стоп
Боя металик
Цена: 700 лв.
Предни електро-управляеми стъкла с осветление на бутоните, за водача с управление с едно докосване
Задни електро-управляеми стъкла
Система за заключване на задните стъкла с бутон от мястото на водача
Тонирани стъкла
Свръхтонирани задни стъкла
Електриески люк