ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Toyota Land Cruiser 150 (2009+) 4.0 V6 Dual VVTI 5AT (282 HP) Comfort - цена

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Toyota

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • Land Cruiser

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • 150 2009+

    Изберете година на произвотство на модела

  • 4.0 V6 Dual VVTI 5AT (282 HP)

    Изберете модификация за съответния модел

  • Comfort

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто

    Оценете този автомобил.

Стъпил на базата на 60 годишен опит новият Land Cruiser поема най-екстремните предизвикателства. Land Cruiser е създаден за максималното, без значение в града, бързата лента на магистралата или извън пътя. Изключителната комбинация от мощност и въртящ момент на агрегатите с които се предлага модела, дизеловия 3.0 литра турбо D-4D (16 клапана DOHC, 173 к.с. (127/3400) и бензиновия 4.0 литра V6 Dual VVT-i (24 клапана DOHC с двоен VVT-i, 282 к.с. (207/5600) осигуряват спиращо дъха преживяване и най-добра ефективност в класа. Всичко това се постига в комбинация с множеството системи за контрол на пътя като - система за избор на терен („Кал и пясък”, „Камъни”, „Бабуни” или „Скали” (Mud & sand, Loose rock, Mogul или Rock), навигационна система, система за контрол при спускане (DAC) и система за подпомагане потеглянето по наклон (HAC), системата DAC поддържа ниска скорост при спускане - около 5 км/ч. Системата HAC упражнява спирачно усилие при засичане на движение назад при потегляне по наклон. Системата за адаптивно активно окачване (AVS) постоянно адаптира поемането на пътните неравности от амортисьорите и избира подходящия режим на окачването: Comfort, Normal или Sport. Постоянно задвижване на четирите колела с TORSEN® централен диференциал с ограничено приплъзване (LSD) Променя съотношението при подаването на въртящ момент между предните и задните колела - 40/60 преден/заден мост, 50:50 до 30:70 според условията. Активен контрол на сцеплението (A-TRC). Система за обзор Multi-terrain Monitor (MTM) екранът на вътрешния дисплей на Land Cruiser предава в реално време шест изображения от четирите камери, като по този начин осигурява пълна картина на заобикалящата ви среда.

  • Мин. клиренс (мм) 5/3 врати - 220 (210)
  • Ъгъл на заход (°) – 32
  • Ъгъл на потегляне (°) 5/3 врати - 25 (26)
  • Междуосов ъгъл на проходимост (°) 5/3 врати - 22 (25)
  • Дълбочина на газене (мм) - 700
  • Максимален ъгъл на страничен наклон (°) - 42
  • Максимален ъгъл на насрещен наклон (°) - 42

Двигатели:

  • Дизелов 3.0 литра турбо D-4D (16 клапана DOHC, 173 к.с. (127/3400)
  • Бензинов 4.0 литра V6 Dual VVT-i (24 клапана DOHC с двоен VVT-i, 282 к.с. (207/5600)

История на модела:

  • 20 серия – 1955 г.
  • 40 серия – 1960 г.
  • 50 серия – 1967 г.
  • 60 серия – 1980 г.
  • 70 серия – 1984 г.
  • 80 серия – 1989 г.
  • 90 серия – 1996 г.
  • 100 серия – 1998 г.
  • 200 серия – 2007 г.

Технически характеристики:

Година на пускане в производство 2009 г.
Година на спиране от производство до момента
Тип на купето SUV
Брой врати 5
Брой места 8
Обем на двигателя 3956 куб. см.
Брой цилиндри / клапани 6 / 24
Тип гориво Бензин
Мощност - kW(к.с.) / при об. в мин. 207 (282) / 5600
Въртящ момент 387 / 4400 Н*м
Задвижване 4x4
Скоростна кутия 5-степенна автоматична
Максимална скорост 180 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 9.2 с.
Разход на гориво (в града) 14.7 л./100 км.
Разход на гориво (извън града) 8.6 л./100 км.
Разход на гориво (комбиниран) 10.8 л./100 км.
Екологичен стандарт Euro 5
Радиус на завой 5.8 м.
Собствена маса 2050 кг.
Допустима маса 2900 кг.
Обем на резервоара 87 л.
Минимален обем на багажника 621 л.
Максимален обем на багажника 1151 л.
Дължина 4760 мм.
Широчина (със сгънати огледала) 1885 мм.
Височина 1845 мм.

Оборудване

Постоянно задвижване на четирите колела H4 (Full time 4x4)
Система с прибиращи се дюзи за почистване на фаровете
Предни чистачки с програмируем интервал
Задна чистачка, интегрирана в задния спойлер
Задна врата тип " клапа " с отделно отваряемо задно стъкло
Врати и централна конзола с хром-елементи
Минимален клиренс - 220 мм
Понижаваща предавка за бавни скорости 4х4 (L4), които се превключват чрез завъртане на избиратор на таблото. (Режим за тежък офроуд)
Централен диференциал тип TORSEN® с ограничено приплъзване (LSD)
Блокиране на централния диференциал (50:50) - в движение с бутон
Eлектроуправляеми странични огледала с вградени мигачи
Багажни шини (рейки) на покрива и стандартни странични степенки
Черни: предна радиаторна решетка, дръжки и странични огледала
Фарове за мъгла и брони в цвета на купето
Електрическо регулиране на височината на фаровете