ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Peugeot 508 Sedan (2010+) 2.0 HDI (140 HP) FAP GT - цена

  • Марка:
  • Модел:
  • Година:
  • Модификация:
  • Оборудване:
  • Рейтинг:
  • Peugeot

    Разгледайте и другите марки от каталога

  • 508

    Разгледайте останалите модели от тази марка

  • Sedan 2010+

    Изберете година на произвотство на модела

  • 2.0 HDI (140 HP) FAP

    Изберете модификация за съответния модел

  • GT

    Изберете оборудране за съответния модел и модификация

  • Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
    Оценете този автомобил. Текуща оценка: ( 7.2 / 5 10 )

Модерна концепция и оборудване на много високо ниво, това е всичко, което характеризира Peugeot 508. Това е типичен семеен автомобил, производството му стартира през 2010 г. и замества Peugeot 407 и донякъде и по-голямото Peugeot 607. Модела се предлага като седан, комби (508 SW) и хибриден кросоувър (508 RXH).

За 508 са предвидени богата гама от двигатели, два бензинови агрегата 1.6 литров Vti (120 к.с.) и 1.6 литров THP (156 к.с.) и четири дизелови - 1.6 литров Hdi FAP (112 к.с.), 2.0 литров Hdi FAP (140 к.с.), 2.0 литров Hdi FAP (163 к.с.) и 2.2 литров Hdi FAP (204 к.с.). Към тях са предвидени 5-степенна механична, 6-степенна механична, полуавтоматична и автоматична трансмисии. При хибридния кросоувър 508 RXH е използвана технологията full hybrid и това всъщност е първия дизел-електрически автомобил. Хибридната технология комбинира електрически двигател с максимална мощност 37 к.с. и дизелов 2,0 л HDi FAP 163 к.с. Те работят последователно или едновременно 4х4, според режима на управление, като електрическия двигател е на задния мост а дизеловия на предния мост. Всичко това дава възможност да се изполват четирите режима: "Auto", "ZEV", "4WD", "Sport".

Двигатели:

  • Бензинов 1.6 литров Vti, 120 к.с.
  • Бензинов 1.6 литров THP, 156 к.с.
  • Дизелов 1.6 литров Hdi FAP, 112 к.с.
  • Дизелов 2.0 литров Hdi FAP, 140 к.с.
  • Дизелов 2.0 литров Hdi FAP, 163 к.с.
  • Дизелов 2.2 литров Hdi FAP, 204 к.с.

История на модела:

  • Първо поколение – 2010 г. - досега

Технически характеристики:

Година на пускане в производство 2010 г.
Година на спиране от производство до момента
Тип на купето Седан
Брой врати 5
Брой места 5
Обем на двигателя 1997 куб. см.
Брой цилиндри / клапани 4 / 16
Тип гориво Дизел
Мощност - kW(к.с.) / при об. в мин. 103 (140) / 4000
Въртящ момент 320 / 2000 Н*м
Разположение на двигателя Отпред - напречно
Задвижване Предно
Скоростна кутия 6-степенна механична
Максимална скорост 210 км/ч
Ускорение от място до 100 км/ч 9.8 с.
Разход на гориво (в града) 6.4 л./100 км.
Разход на гориво (извън града) 3.9 л./100 км.
Разход на гориво (комбиниран) 4.8 л./100 км.
Екологичен стандарт Euro 5
Радиус на завой 11.9 м.
Собствена маса 1430 кг.
Допустима маса 2065 кг.
Обем на резервоара 72 л.
Минимален обем на багажника 473 л.
Максимален обем на багажника 515 л.
Дължина 4792 мм.
Широчина (със сгънати огледала) 1920 мм.
Височина 1456 мм.
Широчина (с разгънати огледала) 2068 мм.

Оборудване

Електрически стъкла
Специфична радиаторна решетка с черен лак и лого GT
Пакет Видимост Плюс : Bi-Xenon фарове с функция завиване и устройство за миене, дневни светлини със светодиодни тръби, функция автоматична смяна на късите и дългите светлини
Цвят металик
Цена: 732 лв.
Цвят металик Blanc Nacré
Цена: 1342 лв.
Фарове за мъгла
Електроуправляеми и отопляеми външни огледала с интегрирани пътепоказатели
Профилирани надлъжни рейки на покрива
Пакет Видимост : автоматично включване на късите светлини, предните чистачки, светочувствително вътрешно огледало за обратно виждане
Електроуправляеми сгъваеми външни огледала
Стъклен панорамен покрив и щора с постèпeнно задвижване
Оборудван с двигател 2,2 л HDi 204 к.с. с 6-степенна автоматична кутия
Преден мост с двойни носачи и съставен шенкел