Honda CRZ (2010+) 1.5 GT - цена

- Марка:
- Модел:
- Година:
- Модификация:
- Оборудване:
- Рейтинг:
-
Honda
Разгледайте и другите марки от каталога
-
CRZ
Разгледайте останалите модели от тази марка
-
2010+
Изберете година на произвотство на модела
-
Моля изберете
Изберете модификация за съответния модел
-
1.5 GT
Изберете оборудране за съответния модел и модификация
Спортното хибридно купе Honda CR-Z е уникален нов хибриден автомобил, съчетаващ в себе си екологичност, нисък разход на гориво и спортен дух.
Това вълнуващо купе ще промени сегашните представи за хибрид със своята визия, изключителен 1.5-литров двигател и спортното си поведение на пътя. С него хибридите, които „Хонда” предлага в Европа, стават 3.
Изцяло ново спортно аеродинамично купе, късо междуосие, изключителна стабилност уникална система с 3 режима на шофиране 1.5-литров i-VTEC двигател в съчетание с Honda IMA хибридна система. CO2 емисии 117 g/km (Евро 5) и 5.0 l/100km комбиниран разход на гориво. За първи път в света 6-степенна механична трансмисия е съчетана с хибриден двигател. Изключително удобен кокпит с 3D инструментален панел
Външният дизайн на CR-Z е формиран върху концепцията на клиновидното купе с ниско разположен преден капак и широка стойка, които му придават агресивна и атлетична визия. Характерните за дизайна на Honda особености, като разделеното на две нива задно стъкло и аеродинамичната линия на покрива, са перфектно съчетани с останалите контури на екстериора. „Строгата” радиаторна решетка също се явява ключов елемент от лицето на автомобила.
Общата мощност на бензиновия двигател заедно със системата IMA е 124 к.с. с въртящ момент 174 Nm. Пиковият въртящ момент се достига едва при 1500 об/мин. – ниво, при което само турбодвигателите достигат своя максимум. Електромоторът отдава 78 Nm въртящ момент при ниски и средни обороти, което дава еластичност, съпоставима с тази на турбокомпресорните двигатели. Дори при директно сравняване на въртящия момент със Civic, CR-Z отделя 35 g/km CO2 по-малко емисии от своя братовчед. Останалите вредни емисии също са сведени до минимум.
За да улесни избора на водача при всекидневното му шофиране, CR-Z е оборудван със система за 3 режима на поведение (3-Mode Drive System). Така той може да се наслаждава на спортните качества на CR-Z, да постигне максимална икономия на гориво или пък да избере баланса между тях. Когато е извън града и желае да се наслади на шофирането, водачът може да избере режим SPORT. В натоварения градски трафик всеки би предпочел да шофира по-пестеливо за сметка на динамиката. Решението в тази ситуация е режимът ECON.
Във всички други случаи CR-Z може да бъде управляван в режим NORM, който е един перфектен баланс между динамика и нисък разход на гориво, и е подходящ за повечето пътни условия. Светлината около скоростомера също подсказва на водача за начина на неговото шофиране. В режим NORM осветлението е синьо, в ECON се променя от синьо до зелено. Яркозеленото означава най-икономичен режим.
Червеният цвят около скоростомера означава, че е избран режим SPORT. Във всички нива на оборудване на CR-Z се предлагат като стандарт предни и странични въздушни възглавници и възглавници тип завеса за предните и задните места. Стандартни са и активните подглавници, системата за стабилност (VSA), системата за потегляне под наклон (Hill Start Assist), автоматичният климатик, радио CD с 6 говорителя, USB и iPod® входове към аудиосистемата. Както всички нови модели на Honda, шасито на CR-Z е разработено на базата на Advanced Compatibility EngineeringTM (ACETM).
Стилният интериор е проектиран като 2 +2 места. При необходимост задните облегалки могат да се сгънат с едно движение.
Двигатели:
-
Hybrid
История на модела:
Няма