ЦЕНИ НА ГОРИВАТА AВТО ДНЕВНИК ОБРАТНА ВРЪЗКА

Авто ревю на Mazda 6 GG Combi 2002

like2 unlike0
19099
3

Mazda 6

Авто ревю на Mazda 6
/add_images/reviews/072013/s_mazda-6-2-0-tdi_241.jpg
  1. Mazda 6
  2. Mazda 6
  3. Mazda 6
  4. Mazda 6
Автор: Boris Prodanov
Дата: 10 Jul 2013
Марка: Mazda
Модел: 6
Година: 2004 г.
Пробег 157410 км.
Рейтинг
6.9
Рейтинг на ревюто Рейтинг на ревюто
Виж оценка
6.9101
Дизайн
Сигурност на пътя
Усещане за простор
Интериор
Екстри
Комфорт при шофиране
Разход на гориво
Цена/Качество
Плюсове:Минуси:
Няма посочени Няма посочени

Mazda 6 от 2004 г. с 2,0-литров TDi със 136 „коня” е една от емблематичните у нас коли на марката. В града (под наблюдението на камерите) разходът на гориво вече 7,2-7,5 литра „на стотях”, а на магистрала пада до около 5,5 – 6,0 литра за 100 километра пробег. Колата се държи добре по трасето поднася и по-скоро „залепва” по шосето, стига да няма „любимите” на всички по републиканската пътна мрежа дупки.

Естествено, възникват проблеми, но като цяло можеш да се отървеш с лека уплаха. Смяна на ролки и ремък (с труда) излезе около 270 лв. Лъсна обаче дефект в CD-уредбата, но пък то сравнително лесно се сменя. Софтуерът на навигацията може да се смени, ако „бъгяса”, което не е феноменологично явление. В руски сайтове има всичко като за корекция на програмата, стига да отбирате от езика, разбира се. Така поне почти без пари се решава евентуален проблем с тази част от возилото.

Мнозина посочват като почти задължително повредите в компресора на климатика, с ксеноновите фарове, със спирачките. Дизеловият мотор незнайно защо е обявен за шумен (не е съвсем така), а превключването на предавките – за не толкова лесно.

Вярно, спирачките можеха да бъдат измислени и по добре и ремонтът им е около 500 лв. В такива моменти човек се замисля да инвестира ли вече в автомобила или да търси нов.

Авто ревю на Ford Mondeo 1995 Авто ревю на Volvo V40 Combi 1995

КоментариКоментирай с facebook или формата най-долу

1
Georgi 19 Apr, 00:23ч.
Благодаря за полезната информация и за това, че си отделил от времето сид а споделиш. Информацията ще ми е от полза.
Напиши коментар..
2
ИЛИЯН БОРИСОВ 26 Jun, 08:35ч.
Здравейте ,наскоро си купих същата Мазда 6 ,това е първия ми автомобил от тая марка която карам ,като цяло ми харесва ,и написаното по горе от господина е вярно ,хидравлика та ми е малко по тежка от другите автомобили които съм карал до сега но това може и да е дефект в самата кола не знам но не голям проблем ,въпроса ми обаче е в смяната на ангренажната ролка и ремъка , водната помпа минава ли от там ,и трябва ли да се сменя и тя ,защото ако е така ,поне при мен понеже съм в Чехия ,и гледам цените в чешки сайтова за авто части ,и тук ми излизат едни цени който са много по високи от споменатата от господина 270 лв ,на мен ми излизат само частите малко на 10000 крони ,което е някъде около 700 ,800 лв.и да попитам на колко хиляди километра се сменят при дизела защото това ми е първия дизелов автомобил .
Напиши коментар..
3
Нино Нинов 10 Oct, 16:38ч.
Здравейте, Горд собственик съм на Мазда 6 2005 136 коня и съм съгласен с колегите писали по-горе. От моя опит досега мога да кажа, че съм сравнително доволен - в моя случай нямам навигация да създава проблеми, но пък подгрева на седалките сдаде багажа, което не е кой знае какъв проблем за момента. Моите главоболия дойдоха с не добре сменени консумативи(ролки, ремъци и семеринги), за които се бръкнах 270 лв, но след това нямах проблеми с течове масло. Почти навсякъде по форуми видях, че задължителен кансуматив са и дифтунгите за дюзите(40лв оригинални от Мазда), което решава евентуален разход на масло. Ходовата част е учудващо здрава за нашите пътища и нямам проблеми. Ахилесова пета е тънката ламарина, така че препоръчвам да се прави при първи заченки да не се берат ядове след това - ако тепърва ще взимате такъв модел бих ви насочил към Италия, а не Австрия/Германия. Относно въпроса на Илиян - препоръчаха ми смяна на 12-15 хиляди километра в зависимост колко ти гори. Стандартно е около 10хил.км.
Напиши коментар..
Вашето име: Код *: Confirm Image Вашият коментар *: